ENGLESKA:HRVATSKA 2:3 i još par stvari

Bok ljudi! Evo kao što već cijela Hrvatska zna jučer su naši nogometaši pogotcima Kranjčara,Olića i Petrića (kolko ja znam) izbacila Repku Engleske iz kvalifikacija za europsko prvenstvo 2008. Naši su ih jebački rasturili,englezi ko da su zaboravili igrat. U prvom su se poluvremenu malo sjebali pa smo im zakucali dve gajbe do 14. minute. Al dosta sad o njima. kao što ste već vjerojatno vidli stavio sam novi dizajn,onaj mi je već jebački dosadio.Neznam više kaj da pišem pa ću vam stavit koji video.


Koji likovi.


Ovo su moji najfrendovi s mora a mene nema jer sam bio na nekom izletu sa starcima i kumovima na dugom otoku


Neznam ko je ova žena ali retardirano pjeva.


Jadni ameri...


ovo je najluđa pjesma koju su hrvati mogli zmislit
Aj to vam je to za danas,bok svima i komajte!!!

četvrtak, 22.11.2007. u 16:10 ][ 27 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Pišem o svemu na što naiđem u životu.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
klinka rano počela barit


Counter From POQbum .com


Kud baš dedu???

POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics


Linkovi


kožica
dunja
Poqbum
arcadum web igrice
miniclip web igrica
youtube
tamara
mirna
bošnja
prejeben blog
jeste li jedno za drugo

Tko je najgluplja i najdeblja budala u skoli.
Jacques
Karlo
Ravenscak
Ja
  
pollcode.com free polls


Malo samokritičnosti.



Jebala te tehnologija,kaj ne staviš cd?!

POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics


O meni




Ime:Karlo
Nadimak:Jacques
Prezime:Ravenščak
Slušam:Heavy-metal,punk,rock
Grupe:SOAD,Bloodhound gang,
Hladno pivo,Metallica,Gunsi...
Frendovi:Koža,Stić,Budy,Gaby,Grga,Haso,
Juraj,Kozlina,Bobo
Frendice:Prasica,Tamara,
Miha,Helena
Treniram:hrvanje

KKeen
AAmazing
RRadiant
LLovable
OOdd

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





Tipičan primjer bbb-a!!!

POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics





Create a Lava Lamp







More Cool Stuff At POQbum.com




Sad je ona faca išla je trčat na prebrzo!!!

POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics




Kad budala radi blog.