...kad aveti prošlosti razaraju mozak,strah i bijes postaju opsesija...

25.12.2005., nedjelja

BATERIJADA

aaa koliki mu je E ljudi,bili mi na baterijadi.Pa mogu van reć da je bilo iznadprosječno,zapravo jako dobro.Bokte,oko 300 do 400 kila baterija se prikupilo što je jako pohvalno jer su najveći zagađivači okoliša.Jebote,koliko je kiseline bilo u onin kutijama da bi moga upropastit cile ravne kotare...
Dobro,baterije po strani,iden malo pisat šta se dogodilo.Došli mi tamo oko šeste ure datuma 23-eg 12.Eto ti na Bože,Vekyija,Karla,Nina i Keca side na ulazu u ''jebenu'',loču banbus i uru prije njihovog nastupa pod imenom [B]''Divided Youth''
neznaju za sebe.Ja i TovaR smo se s njima dogovorili da snimamo za njih cili nastup i možda ukomponiramo spot,hehe.Dobro,odradili mi to,snimili malo Demential,Malo Postolare,pa njih,i eto ti ludog basista iz Divideda s spikom tipa:
-šo je stari,jeste nas snimili
-(ja):ma sve za vas stari
-aaa,ajmo pit ja iman,kupija san
-(ja)a ajmo ća
-a čekaj,ajmo žicat Karla (vokal iz Crassa) on ima vina
-(ja) stari pijan si,sredi se malo luđače

I tako,mi popili i doša onda Sliver!
Boktteee ono,rulja nabacila baketadu ipo,a ja idiot iša se tuč s kamerom u torbi.Dok san se ja izvuka,i dok san sve provjeria,sve je ošlo kvragu.Mali LCD ekran na kameri mi je na 3 mista puka,i popizdija san...Na pola se vidi slika,a na drugoj polovici samo nekakve bolesne smetnje.Sad ću i za to morat plesnit 500-600 ćuna mater mu.Još mi je neki lik zapeja za tronožac i to mi je puklo,odlomila se jedna nogara.Baš san u kurcu,pišen glupost al nek se vidi da san zagorija.Ipak,sve što smo snimali na Baterijadi dobro je ispalo,od danas pa negdi do tjedan dana unaprid se to još editira al isto koga zanima nek se javi na broj ili mail il već nekako.
Kasnije su svirali još i Verbal Abuse s legendom Zelom,a nakon togaa veličanstvena Alergija s Stipon...Sve u svemu bilo je lipo to vidit,njušit i pušit!
Shewili![/B]
- 15:33 - Pljuni (7) - Prilipi - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dobrodoslicu na ovaj blog imaju svi idioti i idiotkinje koji se nalaze na istoj psihickoj liniji svoje mozdane bolesti tipa jackass team Zadar...Dakle,sve o jackassu Zd,uglavnom bice tu svega...Aj ća!

Vote4Me @ jackass-toplist.com


myspace

images for blogs



Antitodor i talenti:Autoriteti






Zovem se:Antonio
A ekipa me zove me:nikako,sam dođem
Imam:15 godina
Nemam:...''jaja mu se njisu...'' trala la...
Nemam isto:mozak tj. pameti
Zivim:U Zadru
Jedem:Malu djecu i rizoto
Glazbena vjeroispovijest:Punker/korash
Nisam:Baptist
Jesam:...''smrcu drzave radja se sloboda''...
Volim:Biti ono što jesam
Ne volim:Baptiste
Ljubavno stanje:nemam nekoga koga mogu voljeti tako puno kao što sam nekad nju
Moj moto:Nevjerojatno je kako imbecilna priroda ne može nadvladati
još imbecilnijeg čovika!
Moj autoritativni idol:Carla del ponte:ruzan ali muzevan
Psihicko stanje:Bolesnik se zali na povecu
glavobolju i idiotizam
Zelim:da svi antibaptisti postanu baptisti tako
da ih mogu tuci
Ne zelim:nikome zlo,osim Babistima
Sto jos?:neznam,pitajte me na:
tonyhimselfpunk@yahoo.com

Linkovi

www.jackasszadar.bravehost.com -jackass ekipa iz jackassa
http://www.fatherband.com -tate
http://www.ogrish.com -uljepšajte si večer
http://www.systemofadown.com -ajmo reć da nisu drogirani
http://www.bend98.com -a oni su iz benda
http://www.branko-upitnik.tk -kažu da sviraju na gitare
http://www.crassodeodio.tk -nemojte nikad s njima piti
http://www.grupatvogzivota.tk -grupa tvog života je iz Osjeka
http://

RADOČITANI BLOGOVI...

JOŠ JEDNA LUDA JACKASS EKIPA,LUĐACI SE PALILI FLAMETROVEROM

http://soad4ever.blog.hr-nju obavezno moram staviti pod link,vece legende ovaj svijet ne pamti!!!

http://absolutebitch.blog.hr-zakon blog,zaljubljenici Nirvane,pročitajte

http://punknuta.blog.hr-provjerite sami zašto je ta ženska legenda


soadgirl4ever-još jedna zaljubljenica u SOAD,al zna se šta je prava glazba...Ljudina od cure

mala plumkerica-kaže da je razočarana,al ko nije jebiga, u ovoj jebenoj državi...

severina-ma zamislite,i severina ima blog,da da...pitajte je za autogram,dat će vam,jer luđe cure nećete nać,majke mi :)

ČITAJ OVO I NE JEBI!

ODJEBALICA GODINE:...''ti si moje sunce...ti si moje nebo...popuši mi kurac...bog te jarac jebo''
ODJEBALICA #2 :voli onog ko voli tebe,ali pazi da te ne zajebe...ako kaže umrijet ću za tebe,ti mu reci:Ko te jebe!!!

NE PROPUSTITE:''jeba te Nikola Tesla pod kojin te struja tresla''

SAMO TOČNE ČINJENICE:
-Pushenje ti skrachuje cigaretu.

-Jebi si mater i bit ćeš si brat.

-Ja ne pijem da te zaboravim,već da te duplo vidim.

-U seksu je isto ko i u revoluciji.Krv uvijek prolijevaju nevini.

-Neki piju od sreće,neki od tuge,a mi pijemo od jutra.

-Koja je razlika između Hrvata i Hrvatine?
Ista kao i između seljaka i seljačine.

-Bolje pasti pod šank, nego u govna.

-Zasto je Bog izmislio alkohol? - Da ružne cure ne ostanu djevice.

-Bozo je bio ziv pola sata prije nego sto je umro.

-Imam sat, al mi nije jasno; kako je doslo ovo vrijeme

-Marihuana je dobar proizvod ,
Ma koliko mi sutjeli o tome.

-Ja nisam neodlucan!
A mozda i jesam?

-Kopanje nosa je za neke jedini nacin da udju u sebe.

-Drkanje je samo nacin da svoju srecu uzmemo u svoje ruke.

-Odmah se vraćam.

-Vadi ruke iz mojih gaćica! Brojim do 1000.

-Žena je za mene zakon.. Uh sto volim rupe u zakonu!

-Najviše volim otvorenu djevojku u zatvorenoj sobi

-Čovek je naše najveće blago. (potpis: Ljudožder)

-Da mi je ženska pamet da se malo odmorim.

-Političar je poput nogometnog trenera. Mora biti dovoljno pametan da bi shvatio igru i dovoljno glup da bi je smatrao vaznom.

-Dabogda ti žena bila stonoga i cijeli se život morala jebati za cipele.

-Mjenjamo tenisača za Clintona jebača.

-Bog je mrtav! - Nietzche
Nietzche je mrtav! - Bog

-Ako je abortus ubojstvo, onda je drkanje genocid.

KRAVE


SOCIJALIZAM: Imaš 2 krave i jednu daš susjedu.

KOMUNIZAM: Imaš 2 krave. Vlada ti uzme obje i da ti malo mlijeka.

FAŠIZAM: Imaš 2 krave. Vlada ti uzme obje i strijelja te.

TRADICIONALNI KAPITALIZAM: Imaš 2 krave. Prodaš jednu i kupiš bika. Tvoje stado se množi i prihodi rastu. Prodaš ih sve i planiraš mirovinu s velikom zaradom, ali u međuvremenu pukneš na burzi radi intervencije ICTUC (International Cow Trade Unlimited Corporation).

AMERIČKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Prodaš jednu i tjeraš drugu da proizvodi mlijeko kao 4 krave. Kasnije zaposliš stručnjaka da ti ispita zašto je krava krepala.

FRANCUSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Stupiš u štrajk zato što hoćes 3 krave.

JAPANSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Redizajniraš ih da budu veličine desetog dijela obične krave i da daju dvadeset puta više mlijeka. Onda napraviš lukavi crtić koji nazoveš KRAVOMON i reklamiraš ih po cijelom svijetu.

NJEMAČKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Prepraviš ih tako da žive 100 godina, jedu jednom mjesečno i same sebe muzu.

BRITANSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Obje su lude.

TALIJANSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave, ali ne znaš gdje su. Odeš na pauzu za ručak.

RUSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Prebrojiš ih i shvatiš da imaš 5 krava. Ponovno ih prebrojiš i opet shvatiš da imaš 5 krava. Ponovno prebrojiš i shvatiš da imaš 42 krave. Ponovno ih prebrojiš i shvatiš da imaš 2 krave. Prestaneš brojiti i otvoriš novu flašu votke.

KINESKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Imaš 300 ljudi koji ih muzu. Tvrdiš da je zaposlenost 100%, visoki prinosi mlijeka i uhapsiš novinara koji je objavio cifre.

INDIJSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Obožavaš ih dok ne krepaju.

BECARSKA TORTA

Potrebno je:

-dvije noge
-vesele oci
-jedna tvrda banana
-dva svježa jaja
-jedna posuda za tucanje

Nacin pripreme:

Rasiriti noge, gledati u uci, njezno masirati posudu s mlijekom.
Mjesati hitro dok se posuda ne zagrije i dobro navlazi.
Probati prstom zagrijanu posudu, lagano staviti bananu i pokriti
jajima.
Peci na visokoj temeraturi uz stalno mjesanje. Budite sigurni neće
zagoriti. Torta je gotova kada banana pusti sok.

Naputak:
Ukoliko banana ne omeksa kad pusti sok, ponoviti postupak jos jednom
ili vise puta. Torta je kvalitetnija ako se postupak ponavlja vise
puta. Strogo se pridržavaju recepta jer ako nešto propustite torta
nece biti socna, a u protivnom treba mijenjati recept a i kuhara

SYSTEM OF A DOWN:
"Hypnotize"

Why don't you ask the kids at Tiananmen Square
Was fashion the reason why they were there?
They disguise it, hypnotize it
Television made you buy it

I'm just sitting in my car and waiting for my...

She's scared that I will take her away from there
Dreams that her country left with no one there
Mesmerize the simple minded
Propaganda leaves us blinded

I'm just sitting in my car and waiting for my girl
I'm just sitting in my car and waiting for my girl
I'm just sitting in my car and waiting for my girl
I'm just sitting in my car and waiting for my
Girl

PANACEEJAA:

Obitelj bez smjeska-
Aveti proslosti razaraju mozak
Kad strah i bijes postaju opsesija
Stalno sanjas o osveti
Vracas se pretrpljenom nasilju
Moc nad drugima za srdite je hrana
Zato se ne zelimo odreci srdzbe
Tesko se lisiti diktatorske uloge
Zelimo kontrolu a postizemo je:
Bijesom!Vrijeđanjem!
Vikom!Prijetnjama!
Obitelj bez smjeska
Bolje da slusas nega da prijetis
Mrznja unistava!

PASI:

Iz kuta kruga-
Evo nas opet u zacaranom krugu
drzava u stecaju,narod u dugu
umorno,sneno zatvara vjeđe
postenje se viđa sve rijeđe i rijeđe
price o ugrozenosti
svaki vladar prica pricu narodu
jer strah je mocan saveznik
kada zelis biti pravednik
a sredstva informiranja
pusu u rog manipuliranja
gube se tocke referencije
a vladaju sive eminencije
..Funkcije nove,za figure iste
dzepove pune,a privredu ciste...
Sve po obrazcu,iz kolijevke slobode
no fetusi ne rastu bez plodne vode
koliko jos oslobođenja
koliko moralnih preobracenja,
koliko mesija,recesija do novog kraha
novoga Kwisatza Haderacha

BRANKO?
Bager

kopa kopa kopa kopa
iskopa je jamu dugu pet stopa
onda san slucajno ja u nju upa
i moj bager smenom skupa

kupio sam bager da budem faca glavna
vozim se sa njime baš svakoga dana
u mom bageru volim ja naganjati bakice
volim ih gledati kako biže sa stanice
kad im umisto busa dodem ja
s mojim bagerom što ime sam mu da -ilija

volin gledati dicu kako s igrališta biže
kad vide da moj mocni bager stiže
volim gledati ljude kako se meni klanjaju
od straha da pod moje gusjenice ne popadaju
u mom bageru sam svoj životni smisao našao
u njemu sam i svoju prvu ženu -prašio

ko je gazda na cestama
to se valjda zna
kad ja dodem sa bagerom
to sam onda ja

moj bager je crvene boje
zatamljena stakla
kad ga vozim svi mi vicu
eno ludaka

CRASSO DE ODIO:
Generacija mržnje i rata-

Kratki sadržaj novog vijeka
Pet minuta vijesti s ekrana
Rat je novi svemirski trend
Zbog nafte umiru,zbog nafte ginu

Krvava nafta,nuklearno oružje
Sve se stalno vrti u krug
Ja želim živjeti,ne želim razmišljati
Ref:
Generacija mržnje i rata
Amerika kuca na vrata

To što nudimo je demokracija
Još jedna nova zaražena nacija
Tu je država,a gdje su djeca
Njihov život nitko vratit neće

Godine rata su iza nas
Ne izvlači poruku,samo širi mržnju
Godine prolaze ali netrpeljivost ostaje
Raste nova vojska balkanskih ratova




SYSTEM OF A DOWN lyrics


myspace

images for blogs



Free Web Counter

hit Counter


PITALICA


A ovo je za naprednije:


myspace

images for blogs