Bright eyes

23.03.2008., nedjelja

Kratka fantazijica

„Dobar dan, izvolite.“
„Halo... jesam dobio Ivanu?“
„Ne, dobili ste interplanetarne informacije...“
„Aha, oprostite...“, Klik, glas je poklopio slušalicu. Signal za novi poziv se ponovio. Blip.
„Dobar dan, izvolite.“
„Možete li mi reći kolika je udaljenost između Jupitera i Saturna?“
„Nažalost, ne mogu vam ponuditi aktualne podatke. Astronomski zavod na Zemlji vrši ažurne simulacije. Ako hoćete, spojit ću vas s njihovom službom.“
„Da, da...“
Klik. Blip.
„Dobar dan, izvolite“
„U pičku materinu...“
Klik. Blip.
„Dobar dan, izvolite“
„...'ko je to?“
Klik. Blip.
„Dobar dan, izvolite“
„Halo, Ivana?!“
„Ne, dobili ste...“
„Ivana, javi se, molim te, hoću da čuješ od mene sve što ti imam za reći.“
„Gospodine, dobili ste...“
„Slušaj me, našao sam! Našao sam ga! Na Marsu je, tamo gdje sam ti spominjao! I radi!“
„Gospodine? Broj koji ste nazvali ima iste početne znamenke kao naš! Vjerojatno ste greškom zaboravili utipkati...“
„Nije velik. Ima možda pola metra u širinu. Ali radi. Sad ću ti pustiti zvukove koje hvata...“
„Gospodine, morate prekinuti i ponovno okrenuti“
Šumovi su ispunili eter pa je operater morao prekinuti vezu.
Škljoc. Blip.
„Dobar dan, izvolite.“
„Dobar dan. Možete li mi, molim vas, reći kakvo će vrijeme danas biti na Marsu?“
„Samo malo... Na Marsu su danas namjestili sunčano, i bez naoblake. Plivališta su otvorena.“
„Hvala.“
Klik. Blip.
„Dobar dan, izvolite“
„Ivana! Prekinulo je, ali sad sam opet uspio nazvati. Vjerojatno mi nešto interferira, iz njega!“
„Ne... Niste...“
„Zvukovi se uobličuju u nešto. Čini mi se da, ako ih dovoljno dugo slušam, mogu razaznati glas! Obraćaju mi se! Razumijem ga!“
Operator iznervirano prekida vezu, bez strpljenja za daljnju raspravu.
Škljoc.Blip.
„Dobar dan, interplanetarne informacije, izvolite.“
„Dobar dan“, glas koji se javlja kao da je programiran na jako lošem sintetizatoru glasa, „Jesmo li dobili Ivanu?“
„Ne! Gospodine, maloprije ste nas zvali... Ovo su međuplanetarne informacije...!“
„Ne. Zvalo vas je drugo biće, koje je trenutno pod našom skrbi. Želimo mu dovesti Ivanu, da ne bude sam dok ga proučavamo“
„Da! Da biste nazvali broj kojeg trebate, potrebno je samo da ponovite ovaj poziv, s tim da samo dodate na početak nulu, i kodnu znamenku vašeg mjesta!“
Glas sa druge strane veze kao da uopće ne sluša.
Operator opet pun nervoze prekida vezu. S mjesta kontrolora dolazi mu signal da može na pauzu. Bilo je već i vrijeme!
Današnji su pozivi dosad katastrofa. Trebat će mu jedna velika kava, ako želi nastaviti nositi se s ljudima.

- 05:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Krv, znoj, suze, limfa, celebralni likvor...Pridržavam autorska prava na tekst ;)

Linkovi na blogere neke: