< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Opis bloga

Cool blog koji ima svašta

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gecanov blog- jedan prijatelj iz razreda
Od baba iz 6.raz- babe koje jako živciraju i dosadne su
Ekipa za pet- prijatelji iz 7. razreda
Jura- jedan prijatelj poznajem ga sa cheta
Dinamovka- ima super blog. Poznajem ju sa cheta
Ana- jedna prijateljica sa cheta i ima sestru
Tihana- od Ane sestra. Jako voli mačke i sve su joj slatke.
Adri- jedna prijateljica od Tihane. Neznam kaj bi još napiso.
Kika- isto jedna prijateljica od Tihane često se svađamo.

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Create your own Exploding Text





Get your own Save Harold!

utorak, 10.07.2007.

Svašta

Evo došo sam mora na dva dana ili jedan pa sam odlučio napisat jedan post.

Bili smo jedan dan u Malinskoj na izletu a bili su svi oni koji su prošli s pet a to je negdje oko 40.
Bilo nam je super bili smo prvo išli se kupat tamo smo se samo zezali. Neki su htejli skakat ali im ravnatelj nije dao pa nisu skakali. Poslije smo išli na brod od stakla ali uopče nije od stakla nego ima neku tunelčić u kojem se vidi kroz staklo podmorje. Neki su vidjeli morsku zvijezdu ali ju ja nisam vidio.
Bilo je jako puno morskih krastavca i riba. Meni je unutra bilo jako vruče. Ali sam ipak preživio.

Na jedan sam dan bio kod bake i dede pa sam onda prošo na more i nije me bilo do danas.
U Dolincima to je blizu Crikvenice smo ja i Robert morali ići u selo a jučer sam se posvađo sa jednim kretenom koji mi govori da bu uzo sjekiru i odrezo mi oba dve noge. Bili smo na kupanju svaki dan. A u nedjelju smo išli na kupanje sa tatom jer je došao po nas.

Neda mi se više pisat pa ću završit.



| KoMeNtArI (182) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.