svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Opis bloga

Cool blog koji ima svašta

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gecanov blog- jedan prijatelj iz razreda
Od baba iz 6.raz- babe koje jako živciraju i dosadne su
Ekipa za pet- prijatelji iz 7. razreda
Jura- jedan prijatelj poznajem ga sa cheta
Dinamovka- ima super blog. Poznajem ju sa cheta
Ana- jedna prijateljica sa cheta i ima sestru
Tihana- od Ane sestra. Jako voli mačke i sve su joj slatke.
Adri- jedna prijateljica od Tihane. Neznam kaj bi još napiso.
Kika- isto jedna prijateljica od Tihane često se svađamo.

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Create your own Exploding Text





Get your own Save Harold!

četvrtak, 31.05.2007.

Stolni tenis

Danas sam imao samo dva sata u školi i to hrvatski zato jer sam išo na stolni tenis u Brod Moravice u 11 sati pa smo išli doma poslije marende da se spremimo. Jedino glupi Hanžek nije išo u školu jer je reko da on nije znao da se mora doći u školu ali sto posto nije došo jer smo imali nešto za napravit iz hrvatskog. Na stolni tenis smo išli ja, Rački, Belja, Hanžek (glupi), Anja, Barbara, Nataša i Tea. Tea je bila toliko glupa da nije ni znala da treba doći pa je jedan domar nju i još jednu glupaču odvezo u Brod Moravice. Ja sam bio zadnji u skupini jer su bili neki jaki u njoj. Anja je bila prva, a Barbara druga, i Nataša je bila treča. Hanžek (glupi) je u svojoj skupini isto bio zadnji, a Rački je bio drugi u skupini, i Beljan je isto mislim bio drugi u skupini. Mene baš i ne zabrinjava što sm bio zadnji jer ne igram ga dugo pa mi baš i ne ide ali mi je bolje nego da sam osto na zemljopisu koji je meni za ubit bangbangbang dosadan, jednino je bilo loše što smo imali dva sata tjelesnog i igrali su nogomet. Poslije sam išo na trening i to točno poslije dolazka iz Brod Moravica.



| KoMeNtArI (12) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.