Komentari Da/Ne

code design by Moonspell visual desing by Damir

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešt o meni

Ime:Damir

Prezime:B........

Raz:8.a

Rođen: 15.4.1993

Opsjednut sam: Pojavom da nisam doma bitno je da se nekud ide al ne sa starcim, kompjuterom, msn-om,muzikom, i .....

Volim : Muziku (metal) nekad poslusam i rock i punk al
većinom mi se u playeru vrti metal u zadnje vrijeme gothic metal,power metal i hladno pivo.
-Bicikle (bivša opsesija sad je samo ljubav lol)
-Parkove (pogotovo ak je neko samnom)
-i mnoge druge stvari kao šta su alkohol...........

Nevolim ili mrzim: e sad šta da tu stavim nemrzim ništ osobito npr. ne mrzim cajke sam mi žao ljudi koji to smeće slušaju ja ih nemogu slušat al nek se seljaci zabavljaju.Mrzim jedan ogavan tip cura a to su umišljene kurvice ( ne kurve one su još normalne bar moš iskoristit ak ništ drugo makar i one naživciraju sa svojim sranjima) a to su vam one cure koje su opsjednute s tim koja majca ide uz koje čarape i ta sranja i cjeli dan pričaju šta su kupile i šta če kupit,a dok to nerade onda se ulizuju okolo i kopiraju jedna drugu.
ima par jako dobrih prijatelja i dvije frendice kojima mogu vjerovata neču nikog imenovat.

Ljubavno stanje: to će iko teško reć koje je moje stanje al nemam curu

Msn: Damirado@hotmail.com, mail mi je isti taj




Nešt malo o iron maidenu

Iron Maiden

Iron Maiden, danas sinonim heavy-metala, osnovan je 1975. Njegov osnivač Steve Harris, osim frontmena ima i ulogu basista, uz gitariste Adriana Smitha, Dave Murraya i Janicka Gersa, bubnjara Nicku McBraina te pjevača Brucea Dickinsona. Ukupno su izdali 25 albuma, od toga 5 live-albuma, 5 best of, 14 studio i jednu PC-igru (Ed Hunter) s nekim njihovim izvedbama. Njihova maskota, Eddie, ne može se svrstati niti u jednu skupinu "čudovišta". Izgledom podsjeća na spoj kostura i zombija.

Nešt malo o metallici

Metallica

Metallica je iznimno uspješan američki thrash metal sastav, aktivan od ranih 1980-ih.
Nakon sticanja vjernih slijedbenika tijekom svoje uloge u razvoju Thrash metala u osamdesetima, sastav je uspješno proširio publiku u 1990-ima, stičući pritom brojne nove obožavatelje. U skladu s tim, sastav je postao komercijalno najizloženiji primjer metala tijekom većine tog desetljeća. Međutim, ogromni porast u njihovom komercijalnom uspijehu je bio popraćen stilskim promjenama koje su neke njihove dugotrajne obožavatelje potakle na optužbe o komercijalizaciji.

U 2003. Metallica je izdala St. Anger, zbirku najagresivnije glazbe koju su napisali tijekom desetljeća, o kojoj mišljenja i kritike jako variraju, dok je komercijalni uspjeh vrlo ograničen.

Nešto malo općenito o metalu

"Metal" je glazbeni pravac za koji je karakteristična upotreba električne gitare i brzi ritmovi.

Iako to nije široko poznato, metal glazba je najčešći oblik glazbenog izražavanja na svijetu. Metal bandova ima izuzetno velik broj, iako su u usporedbi sa ostalim "mekim" žanrovima glazbe medijski bitno slabije eksponirani. Slabija eksponiranost je tu poglavito radi često vrlo agresivnog glazbenog izražaja i teksta u pjesmama.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


Moonspell
Fallen_Angel
Lana
Ovo morate posjetitiAndjeli
Ines i Tena
Janick_Gers_fanovka
×DaRk BiTcH×

Demanad

amazing hit counters
NutriSystem Coupon


hit counters





- Metallica Lyrics




Como Estais Amigos Lyrics




- Metallica Lyrics




Dance of Death Lyrics




Fear Of The Dark Lyrics




No More Lies Lyrics

Playlista

Story Of The Year
Atreyu
Bullet For My Valentine
Korn
Evanescence
Hammerfall
Hladno Pivo
Iron Maiden
Korpiklaani
Lordi
Linkin Park
Metallic
Nightvish
Within Temtation
Prodigy
Sum 41
Yellowcard
Cradle Of Filth
Dimmu Borgir
Cannibal Cropse
Morbid Angel
System Of a Down
Guns 'n' Roses
H.I.M
Divlje Jagode
Crno Perje

četvrtak, 29.11.2007.

Postoji li zlo?

Ovaj clanak nam je danas dao nastavnik iz vjeronauka meni je bio prezakon.

Postoji li zlo?



"Sveucilisni profesor postavio je svojim studentima pitanje:
Je li Bog stvorio sve što postoji? Jedan student smjelo mu je odgovorio: Da, Bog je stvorio sve sto postoji!
Bog je sve stvorio? upita profesor još jednom.
Da, profesore odgovori student.

Profesor će potom: Ako je Bog stvorio sve, onda je stvorio i zlo. Buduci da zlo postoji, a uzevši u obzir princip da nas odredjuje ono što radimo, onda je i Bog zao!

Student je ostao šutke, a profesor je pun sebe konstatirao kako je još jednom dokazao da je ono čto kršćani vjeruju zapravo mit.


Drugi je student podignuo ruku i pitao profesora smije li ga nesto pitati. Naravno, odgovori profesor.

Student ustane i reče: Profesore, postoji li hladnoća?
Kakvo je to pitanje? Naravno da postoji. Zar ti nikad nije bilo hladno?

Studenti su se zakikotali na kolegino pitanje.

Mladic je odgovorio: Zapravo profesore, hladnoća ne postoji. Prema zakonima fizike, ono što mi smatramo hladnoćom u stvarnosti je odsutnost topline. Svako tijelo ili objekt prema proučavanju ima ili prijenosi energiju, a toplina je ono što čini da tijelo ima ili prenosi energiju.
Apsolutna nula znači potpunu odsutnost topline, sve stvari postanu inertne i nesposobne za reakciju na toj temperaturi. Hladnoća ne postoji. Mi smo stvorili tu riječ da opišemo kako se osjećamo ako nemamo toplinu.

Student nastavi s pitanjem: Profesore, postoji li tama?
Profesor odgovori: Naravno da postoji.
Student će na to: Opet ste u krivu, profesore, ni tama ne postoji. Tama je u stvarnosti samo odsutnost svjetla. Svjetlo možemo proučavati, ali tamu ne. Zapravo, možemo se posluziti Newtonovom prizmom da pretvorimo bijelo svjetlo u mnoge boje i proučavati različite duljine svjetlosnih valova za svaku boju. Ne možemo mjeriti tamu. Najobicnija zraka svjetla moze prodrijeti u svijet tame i prosvijetliti je.
Kako možete znati koliko je odredjeni prostor mračan? Mjerite količinu prisutnog svjetla. Nije li to točno? Tama je pojam koji ljudi koriste da opišu što se dogadja kada nema svjetla.

Na kraju, mladić upita: Profesore, postoji li zlo?
Sad vec pomalo nesiguran, profesor odgovori: Naravno, kao što sam već rekao. Vidimo zlo svaki dan. Najčešce u svakodnevnim primjerima čovjekove nečovjecnosti prema drugim ljudima. U zločinima i nasilju diljem svijeta. Te manifestacije nisu ništa drugo nego zlo.

Na to će student: Profesore, zlo ne postoji, ili barem ne postoji po sebi. Zlo je jednostavno odsutnost Boga. Baš kao i tama i hladnoća, to je pojam koji su ljudi stvorili da opišu odsutnost Boga. Bog nije stvorio zlo. Zlo nije poput vjere i ljubavi, koje postoje baš kao što postoje svjetlo i toplina. Zlo je posljedica onog što se dogodi kada u čovjekovom srcu nije nazočna Božja ljubav. Baš poput hladnoće koju doživljavamo u odsutnosti topline, ili poput tame koja se dogadja kada nema svjetla.

Profesor je sjeo.

Mladic se zvao Albert Einstein."

| komentari (37) | print | # |

srijeda, 28.11.2007.

Ponekad

Ponekak noću tvoje ime dozivam.
Ležim na krevetu sam.
Tebe više nema.
Zauvjek si otišla.
Moja je duša slomljena.
Zašto???
Zašto tvoje ime dozivam???
Jednostavno te ubija istina.
Moju ljubav nisi podnjela.
Vidjela si samo ono što si željela.
A mene kao osobu nisi.
Možeš istinu poricati
Ali ja ću te uvjek čekati
Jer sam od tebe bolja osoba.
I opraštam svima.

| komentari (8) | print | # |

utorak, 27.11.2007.

...........................

Stvarno neznam zast objavljujem ovaj post al jucer sam malo švrljo po youtube-u i naišo na neke zakon stvari npr. ko se jos sjeca ove pjesme a legendarna i to se zove talentom.

Dino Jelusic - Ti si moja prva ljubav


Ili pogledajte ovo amaterski uradak al pjesma mi se svida jer imam nesto u vezi s takvim slucajem rofl



I ova mi je bila zakon

| komentari (4) | print | # |

ponedjeljak, 26.11.2007.

:::::::............:::::::

Odlucio sam naškrab nest tu jer vec dugo nisam a nemam nikakve ideje pa mi recite sta mislite o ovoj poeziji.

Bila ja zima,
vrucine teske,
jedan je mrtvac jahao pješke,
sa sobom je nosio brinetu plavu,
crna joj kosa lepršala niz čelavu glavu.

| komentari (13) | print | # |

nedjelja, 18.11.2007.

Sto mu je znacila ona?





Sto mu je znacila ona?


Prvi puta kad je se s njenom osobnošću susreo prokomentirao je "za mene"

Kada ju je upoznao zaljubio se.

Kada je shvatio da je ona kao on zavolio ju je.

Kada ju je zavolio nije ju mogao pustiti.

Kada se sve pocelo raspadati bio je na samoj granici.

Kada se sve raspalo mogla je vidjeti samo njegovo mrtvo tijelo i kajati se ali bilo je prekasno.

Jer on ju je napustio kada je shvatio da joj je dosadio.

Jednostavno je sve nestalo, a izgledalo je tako čarobno i neraskidivo.

| komentari (63) | print | # |

Opet post

Bok ljudi evo ovaj pišem da onaj ispod nebude prvi nesvida mi se bas onaj prosli post.Pa da ovo bude normalan post sad sam bio u crkvi jer moram ić zbog firme (krizme) bang, a poslje je bila streljana još su mi prsti u nekom transu od snjega uspio sam ih odledit al su sjebani ubijali smo se sa snjegom. Neznam šta da više kažem bezveze sam napiso post.

Pa onda jedna poruka iz arhive dolazni koju obožavam.

Baš mi je drago da te usrećujem iz dana u dan.
Ti si razlog da se svako juto budim s osmjehom,
i gledam život s dobre strane.

Pozdrav.

| komentari (11) | print | # |

petak, 16.11.2007.

Zašto??? (nemojte ni čitat)

Zašto kad upoznas savrsenu osobu ak se ikom to ikad desi za koji mjesec upoznas ju jako dobro i skoro vise nemas sta rec osim onog sta osjecas onda ti jos dode i grda situacija i jednostavno to ponavljas a ta osoba to ne primi sa žarom koji osječaš postaneš dosadan i onda neznaš što da radiš jednostavno vidiš po načinu na koji se izražava da joj nije stalo vidiš da na neki način hoče da se makneš a umireš jer neznaš šta da radiš bojiš se da češ ju izgubit jednostavno dodeš do neke granice da poludiš i razmišljaš šta češ napravit dal da ostaviš nekoliko dana možda se situacija poboljša ili neznaš drugo a jednostavno te ubija čekanje jer neznaš zašt se takve stvari dešavaju a činilo se tako savršeno da nije bilo stvarno jednostavno te strah i ako postoji šansa od 1:1000000000000 da se sve raspadne i dalje postoji a nemožeš ništa jer ništa nije na tebi već na vremenu i ubija te strah al jednostavno znaš da je to ljubav kad te diraju sitnice dođe ti da se zapitaš zašto???????????????????? Dao bih sve te noći da da ostanem isti čovjek u tvojim očima.

Superman - Hladno Pivo


| komentari (17) | print | # |

Klinički još uvjek živ

Evo odlučio sam napisat post baš nemam volje za pisat postove bio sam u nekom svom sjebanom stanju pa sam ostavio curu jer nemogu s njom pričat nije taj tip osobe predugo sam i čeko čak da to napravim.A tebi se ispričavam Moonspell ja da sam na tvom mjestu bio ja mislim da bi popizdio sa sobom al neke stvari tek poslje vidiš. Mislim da sam napokon krenuo radit nešt za školu nakon kojeg mjeseca od kad je počela. Do sad nisam knjige pogledo i nisam ni zadaću napiso al posto je kraj polugodist vec za mjesec dana nemogu vjerovat da je vec tak brzo al bolje kasno nego nikad kak kaze moja glupa sestra cujem se prek msn-a na par min i vec mi je je dost. Sad bi mogo nastavit sa stvarima koje se desavaju okolo al to bi bilo glupo jadni su mi takvi postovi mogo bi napisat neku pricu al nemam inspiracije tak da je ovo post sam da se zna da nisam mrtav pa cu tu stavit KRAJ.
Pozdrav.

| komentari (14) | print | # |

petak, 09.11.2007.

.......................

Evo da ne stoji stalno isto jer ja nemam inspiracije stavit cu opet biografiju jer stvarno nemam pojma o čem da pišem ništ se ne dešava tj. bilo je zanimljivih stvari al nisu za blog jer ga neki ljudi čitaju. Tak da evo biografija.

Within Temptation
Within Temptation je nizozemski symphonic metal sastav osnovan 1996. Okosnicu sastava, i sami osnivači su Robert Westerholt i Sharon Den Adel. Within Temptation su najprodavanija međunarodna nizozemska grupa, i jedan od najbrže rastućih sastava što se tiče globalne popularnosti.

Biografija i rani albumi
Dugogodišnji partneri Robert Westerholt i Sharon Den Adel osnovali su sastav 1996. Ubrzo im je ponuđen ugovor s DSFA Recordsom i počeli su pripreme za prvi album.

Enter(1997)

Enter je njihov prvi album koji je izašao 1997. On im je omogućio probijanje na glazbenu scenu nakon čega su ubrzo pozvani da nastupaju na Dynamo Open Air; festivalu u Nizozemskoj koji je jedan od najvećih heavy metal festival u Nizozemskoj.

The Dance(1998-1999)

The Dance je njihov EP izašao 1998. i 1999. Nastao je ubrzo nakon njihove prve turneje iako nisu ispočetka planirali izdati novi album.

Mother Earth(2000-2003)

Mother Earth je prvi album koji je Within Tempationu donio globalnu popularnost, a njegov drugi singl Ice Queen bio je na jako visokim pozicijama na top ljestvicama. Novi album donio je i neke promjene u sastavu i njihov prvi koncert u Francuskoj.

The Silent Force(2004-2006)

The Silent Force je također veoma popularan album što dokazuju i njegova prva dva singla: Stand My Ground i Memories. Stand My Ground je također promoviran na traileru filma Krv i čokolada.

The Heart Of Everything(2007)

Najnoviji album The Heart Of Everything promovirao se singlom What Have You Done na kojem je gostujući vokal Keith Caputo. Slijedeća dva singla su Frozen i The Hownling. Tijekom promocije albuma Within Temptation je imao brojne turneje koje su bile prilično uspješne. Album se brzo prodaje iako su neki kritičari prigovorili jer The Heart Of Everything nema više one elemente goth metala u koji se Within Temptation inače ubraja.

Članovi grupe
Sharon Den Adel - vokal
Rudolf Adrianus Jolie - gitara
Robert Westerholt - gitara
Martinus Spierenburg - klavijature
Jeroen Van Veen - bas
Stephen Van Haestregt - bubnjevi

What have you done


Angels


Stand my ground


Memories



| komentari (41) | print | # |

četvrtak, 01.11.2007.

Jedan tjedan u mom životu il jedan dan 7 puta

Srjeda: 6:30 sat zvoni ušutkam ga.
6:40 mobitel vibrira stisnem stanka i za pet min opet tak do 7
7:02 ustanem se obučem odšlepam do kupaone
7:14 vratim se u sobu spremim knjige u torbu
7:16 odem buljit u frižider 5 min izvadim nešt najdem se itd....
7:40 operem zube
7:45 krenem u školu
skoro 8 dodem u školu peobujem se itd.. udem u razred......
13:05 zvoni za kraj zadnjeg sata odem kuć opet jedem
oko 14:32:17 (nekad i kasnije ovisi do kad je s.......) božo zove il je na
vratima pita jel se idem vozit odem se vozit
vratim se prije četri da budem doma dok stari dode
16:20 uvalim se ispred kompjutera i radim nest za skolu i
dopisujem se okolo
22:50 pokupim se od tamo istusiram i te stvari se i odem spavat
Četvtak: otprilike isto
Petak: opet nešt takvo sam se navečer vozim
Subota: 6:30 sat zvoni opet jer sam ga zaboravio iskljucit da ne zvoni
nemogu spavat jer bas smijem spavat pa bauljam po sobi
razmišljam i zamišljam si neke stvari
9:15 nakon sta sam opro zube i i sve to odem na engleski
11:00 zavrsi mi engleski dodem doma i radim nest do navecer
mozd se nadem s curom il se vozim cjeli dan
18:nešto spremim se i nestanem iz kuće odem do bože i odemo u grad
točnije u sedmicu nekad se nalijem ak je nečiji rođendan
inače se sam zajebavamo
točno 23:00 na neki nacin dodem do kuće baš u to vrjeme ni minutu ranije
ni kasnije i odem spavat
Nedelja: probudim se kak kad spremim se i odem do one crkva jer
moram ić tamo i onda cjeli dan ništ neradim
Ponedjeljak: probudim se kad stignem sjedim za kompjuterom i mozd nest
napravim za skolu
11:40 perem zube nasprejam se i krenem prema parku
oko 12:00 dodem do klupe u parku trece s desna kad gledas od smjera
moje skole prema kruznom toku malo pricam i mrsim
u neko vrijeme dodem doma najedem se spremim za skolu i
odem tamo
skoro 14 pojavim se u skoli i sve ko inace
19:05 zavrsi nastava odem doma il kod bože se najest i ponovo
sjednem za kompjuter
22:50 pokupim se od tamo.....
Utorak: jutro manje više isto ko i u pon
19:05 izlazim iz skole stari ceka s autom negdje na cesti ispred
škole da me otpelja na njemački poslje njemačkog ostanem u
parku s Ivom da si ona zapali koju (jer sam ja presto) i da
popričamo o glupostima

To bi vam bio moj jedan tjedan dosadnije skoro da nemože tak vam prođe cjela moja godina manje više.
Pozdrav.



| komentari (82) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.