O.o'

utorak, 03.01.2006.

Novi post. I njegovo veoma maštovito ime.

Nda...
UOPĆE mi se ne da pisati o tome kako sam proslavila Novu.
Isto tako ni o prošlom tjednu u Močvari.
A ni o ostalim über jej/kuL/uzbudljivim/seksi/nezaboravnim/fors/tr00 događajima iz mog lijenog života.
Da.
Lijenog.

Ni jest mi se više ne da.
Al ozbiljno.
Ne da mi se više ni dignut da uzmem daljinski u ruku iako
traje nešto sadržaja "Zabranjena ljubav u zaleđu" ili neka emisija
koja trenutno pokušava ugostiti Žaka Houdeka s obzirom da
mu je masa tolika da ni kroz dvokrilna vrata do podija nemre proć.
Nda.
Ni to me ne pokreće.
Pa si vi mislite.
Uglavnom mozak će mi ishlapit... (kao da već nije....)

Image Hosted by The Image Hosting

Hihi...
Enivejs.

Primijetila sam da mi u posljednje vrijeme previše osoba ide na živce.
Pa sam malo smišljala plan kako ih izbaciti iz mog života.
Ili bar s očiju.

Upucati ih?
Ne.
Ne privlači me pomisao na maloljetnički odm.
Nikako.

Poslati ih zavezane u paketu za Indoneziju?
Ne.
Postoji mogućnost da ih nađe indonezijska policija
i vrati doma.

Posvađati se s njima tako da više ne morate pričati?
Ne.
Onda će mi još više ići na živce.
Jer će me gledati krajičkom oka svaki put kada prođem pored
njih.

Poslati im anonimna pisma prijetnje?
Ne.
Što sve današnja znanost može,
naći će moj DNK na nekom dijeliću papira bilo u
obliku otiska prsta, vlasi kose, ili nečeg 452145.. Čime
se uopće ne želim zamarat.

Zapaliti im kuću tako da se moraju odseliti?
Ne.
Uz moju sreću kuća do njihove (tada zapaljene) bit
će na prodaju pa će se odseliti eventualno 20 metara
dalje. Ili bliže.
Ne do bog.

Unajmiti profesionalnog (ne nužno profesionalnog) ubojicu?
Ne.
Treba to i platit.
Kojim parama pitate?
Upravo tako.

Gađati ih kokicama u kinu?
.....
....
...
..
.
wtf?

Pustiti čopor divljih dobermana na njih?
Ne.
Jadni psi, još će se i uplašit.
I imat traume.

Ignorirati ih?
Ne.
Još će biti tu i još će mi ići na živce.

E pa jebem ti n00bove KAKO IH IZBIJEĆI ???!!!!???

Image Hosted by The Image Hosting

-------živčani slom--------

-------moždani udar-------

-------srčani udar---------


E pa sad baš zbog faking n00bsa moram nekome dat svog hrčka Boba
jer mu je psihijatar za kućne ljubimcove reko da ne smije boravit u prisutstvu
napetih, i psihički RAZVALJENIH AAAAAAARGH ...nda..... osoba.

Dakle...
Posvojite malu mutiranu patuljastu činčilu
koja je takva ispala neuspijelim pokušajem
kloniranja čivave.Zovite ga ...BOB !



BOB!


Ur $ylph, good night

- 23:42 - Šprehaj (23) - Ovjekovječi - Prdni