O.o'

srijeda, 09.11.2005.

Take away the misery and pain, I don't need them anymore...

Image Hosted by The Image Hosting

Ne znam koliko vas to dira ali jučer sam u sobi napokon zatekla fucking priključak za adsl!!!
Eh...
Žicali smo ga starog mjesecima no njega je bolio k za to...
Dok nismo namjerno počeli nabijati poprilične račune...
lol.. :D
Ja i buraz, naravno...

Napokon sam malo sretna i ne razmišljam o brigama i kretenima koji
svakodnevno uletavaju u moj život...
Ali ne želim sad o tome jer ću opet popizdit...

Eto...U školi sam pokupila više-manje ok ocjene...
5 iz hrvatskog, 4 iz kemije i 2 iz zemljopisa...

Osjećam se ODLIČNO i BOLI ME KURAC ZA VAS U DEPRESIJI !!!
:D ;D

Do prije par dana (2 dana) sam opet bila totalka sjebana bez razloga što me tako jebe
u mozak da se smo još više deprimiram...Jer razmišljam....Previše razmišljam...
Mislim da su glupi ljudi u biti i poprilično sretniji ljudi jer ne shvaćaju šta se dešava oko njih...
Htjela bih otupiti na mjesec dana...
Recite mi kako... :D

Mislim da je moje (prijašnje) stanje imalo poprilično veze s mojom okolinom, jer ne mogu biti dobre volje dok je netko drugi sjeban, naporan, čudan, deprimiran, mutav, munjen, retardiran, zelen u faci ili izgleda ko patlidžan...

Sama po sebi znam da ono što me najviše usrećuje i održava jest usrećivanje drugih.
Volim sve ljude dok god mi ne idu na živce i nisu glupi egocentrici ili dvolični gadovi.
Pokušavam ne mrziti bilo koga i bilo što...Moram nešto stvarno ne voljeti da bi me ubilo u pojam...

.....Danas su Exploitedi...Svima koji idu: >have a good time!<

Danas ne namjeravam nigdje van...
Izlasci me u zadnje vrijeme gube u vremenu i prostoru...
Treba mi vremena da se skombiniram...
And I'll be just like new!

U petak na Ribnjak sa bocom Jagermeistera kojeg sam se u posljednjih par dana toliko zaželila,
mmmmmm...

Enivejs...

Živite život jer je jedini i neponovljiv!
Svaka sekunda vam je prilika da si promjenite CIJELI život!


A sada....

LOL ROTFLMAO ovoj slici se smijem već drito 2 tjedna!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Image Hosted by The Image Hosting

- 19:00 - Šprehaj (11) - Ovjekovječi - Prdni