O.o'

nedjelja, 06.11.2005.

Oh no, not again... :(

Image Hosted by The Image Hosting

To su vam moje šuzice...
Poprilično su izmasakrirane i imaju milijun rupa
(koje se tu na svu sreću ne vide), pa imam
prirodnu ventilaciju...
Jednog dana ću napisat pjesmu o njima...
Volim ih...
I one vole mene i služe me već dugo...
Svaku večer prije spavanja pozdrave me i kažu >laku noć<...
Za razliku od mog brata...
Karirane su, imaju bijele zmazane žnirance i izbijedljele su...
Ako ikada vidite neku luđakinju u gradu koja nosi ove
šuzice na slici i ima papagaja na lijevom ramenu
znat ćete da sa to ja...
Pozdravite me i počastit ću vas kavom ili sokom od borovnice...
Tu ne izgledaju toliko izbijedljele...
Al ja ih volim...
Imam i visoke crne kožne starke ali njih ne volim toliko,
jer mislim da je kapica na lijevoj šuzi manja od one na desnoj...
Tj.nije da mislim nego vidim i znam...
Prevarili su me gadovi...
Ići ću ih reklamirat...
Makar sam ih kupila mnoooogo prije...
Ah...Volite li i vi moje šuzice?

O.o'

A ovo vam je moja najdraža majica...
Nju isto jako volim...

Image Hosted by The Image Hosting

- 22:26 - Šprehaj (2) - Ovjekovječi - Prdni