MERRY X-MAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!



JE... DOŠAO JE BOŽIC, DAN KOJI SAM TAKO DUGO CEKAO.....
ŠTO STE DOBILI POD BOR? JA SAM DOBIO COOL MAJICU I BON ZA MOBAČ.... IAKO NISAM DOBIO ONO STO SAM HTIO(šmrc)rolleyes, SVIMA SRETAN BOŽIC!!!!!!!!!
from:sykoplace


25.12.2006. | 14:43 | 1 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


nathingodredjenoheadbang



Blogovi koje čitam:


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
youtube
nathingodredjeno(moj stari blog)
baša
from buxa
4frika
Tea
ena i neka njena
troha,milković,došen...


Moj moto:


Image Hosted by ImageShack.us

Evo igrice!!







??



Free Music

Free Music



Free Music

SVETINJA:
____________________________

ZBOG NJE SAM NESRETAN
ZBOG NJE SAM PRESRETAN
NAMA JE RIJEKA SVE
I ŽIVIMO ZBOG NJE
ZA NJU NAVIJAMO
POD NAŠIM STIJENAMA
TECE KO RJEČINA
U NAŠIM VENAMA!
I PROTIV HAJDUKA
I PROTIV DINAMA
BIT ĆEMO UZ TEBE
NA SVIM TRIBINAMA
I NEKA SVATKO ZNA
NEK ČUJE HRVATSKA
NAČIN ŽIVOTA JE
DA RIJEKU VOLIM JAAAAAAA! ! !

____________________________


o kako je ljepo voljet te
i svaki dan mislit na tebe
i kad gubimo , i kad vodimo
uz tebe smo tebe volimo
tebe bodrimoooooo !

____________________________

Bio sam naivan ,
zaljubljen i mlad ..
volio sam RIJEKU volim je i sad !

____________________________

Plavo-bijela boja,u srcu je mom...
A najveća želja,RIJEKA šampion!!!
RIJEKA mi je život,RIJEKA mi je sve...
RIJEKA mi je sunce,ne mogu bez nje!!!

____________________________

A društvo najdraže,sad mi je najteže,
što moram poći,i ko zna kad,bit ću s vama kao nekad.
Nekad smo bili mi najbolji frendovi
u gradu Rijeci pokraj Rječine,mladost se rastaje!

____________________________

Živim u Rijeci,u gradu klošara,
spavam u parku,spavam gdje stignem
spavam sa klošarima!

U školi mi kažu:šta će ti klošari?
ti si školarac,
klošara mamac,
šta će ti klošari!

A naše djevojke,sve same klošarke
sjede u baru,puše cigaru
dok zora ne svane!

Život nam je fajtanje,kurve i kartanje
droga i cuga
i to je sve
nama je najbolje,
nama je najbolje!!

PURGERU...
TOVARE...
NAPOLJE!


____________________________

TI znaš za pravu ekipu,
ispod stjena naše Kantride.
Mi smo nevera s Kvarnera.
Mi smo Armada plavo-bijela...

...na ZAPADU našu smo mladost uz
RIJEKU proživjeli mi
ti si nam najveća radost,
tisuće grla nek zaoooriiii

a u ZAGREBU
živi gamad ta
živi gamad ta
gamad purgerska sramota Hrvatska.

Na Kantridi na Kantridi neko će da strada
Zdravko Mamić Zdravko Mamić
čeka te ARMADA !
a u DALMACIJI
živi gamad ta
živi gamad ta
gamad tovarska sramota Hrvatska.

Volimo Rijeku i rijecanke
mirisno vino srdelice
nasu kantridu i nas zapad
i bijele boje dresove.

Mrzimo boyse i tovare
prodane duse čmarove
rodjen u rijeci a voli hajduk
tu ne postoji logike.

Jedino sto mi zelimo
je da svi rijeku volimo
prvenstvo osvojimo
europu pokorimo
nananannana.

Andjeli nek ih cuvaju
koji se nama zamjere
jer kada dodje Rijecka armada
njih tada cekaju nevolje .

Murja me tukla ko šugave pse
al za tebe RIJEKO preboljet ću sve
i da mi nožem srce raniš ma koliko da boli
u svakoj će kapljici krvi pisati
RIJEKO ARMADA te zauvijek voli!






adopt your own virtual pet!










CHAT:
Get your own Chat Box! Go Large!