ew now postich,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ew now postich,blog.dnevnik.hr/swoosh" />

I’m goin’ back to the start...

nedjelja, 08.10.2006.

ew now postich

E0 prw0 bi ja tjela po0o0o0o0o0o0z swe...hehe....p0st0 se 0w0m t0meku nedaju pisat p0stevi..(kreten jedan) moram ja....da....hm....jucer bila sub0ta ( to vald svi znate ) ja bila wani....i tak sad ja hodam....twrđ0m i pr0de 0waj tomek pokraj mene ( inache 0s0bn0 se ne znam0 ) i sad ja zujim jel t0 0nkad 0n0 je...hahahaha....i tak ja se izderem ( inace se uvijek derem =)) i 0n se 0krene i mahne...l0l....kak fensysmijehbangburninmad i tak ugl...bil0 je jucer vani 0ke...mislim bil0 je i b0ljih izlazaka al 0ki d0ki.......thumbup..i ja sam sad hepi jer je 0n meni da0 sv0ju l0zinku ....weeeee....i sad m0ram ič i p0z ini iris,jeleni,meji,romani,tommeku narawno..hihhi..i svimaaaaa..hahaha...ae kisssss...

posted by: anitaaaaa(anci)smijehpartysmokinthumbup

ma mal je sjebano ispalo al nea veze

- 13:57 - Komentari (37) - Isprintaj - #