Facebook grupa za upoznavanje - Stranica za upoznavanje

četvrtak , 20.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Facebook grupa za upoznavanje






Svaki potez je vrijedan. Svi domaci provajedri su u zakonskoj obavezi da chuvaju ip adrese svojih korisnika do godinu dana posle logovanja uz timestamp.



facebook grupa za upoznavanje

Zar vi zaista mislite da ste bezbedni na ovom forumu, pa vam zbog toga nije bezbedan fb. Svaki put kada pristupite forumu, u sql bazi ostaje zabelezen vasha ip adresa, tj ip adresa poslednjeg pristupa 2. RAR paket pošalju na vaš email. Sve shto treba vi ste vec uradili i ako reshe da vas skenjaju vrlo verovatno da i mogu.



facebook grupa za upoznavanje

TOP 6 APLIKACIJA ZA MUVANJE: Ovo su najbolji sajtovi za upoznavanje i dejt (FOTO) - Vazno je GDE želite da budete, u svojoj fotelji ispred TV-a, gde vas niko ništa ne pita, već vam se nameću lažne vrednosti i lažna slika stvarnosti, ili na ulicama, trgovima gde u ovom trenutku ljudi sveta tragaju za novim putevima i svežim idejama. Broj uzgajivača raste iz godine u godinu i kritićna masa se mora dogoditi.



facebook grupa za upoznavanje

Nemate dozvolu da vidite linkove. Inicitijativa za legalizaciju marihuane u Srbiji. Da udruzimo snage i zajedno krenemo u borbu. Verovatno vecina vas ima naloge na fbu, dodajte se i kada predjemo broj od 1k, da krenemo da odrzavamo neke javne skupove. Inache u to oblasti imamo dovoljno iskustva, jer smo istovremeno i chlanovi neki i osnivachi , pokreta 99% srbija. Bilo bi lepo da se izorganizujemo zar ne? Zdravo, ja sam jedan od moderatora Vutra org. Dobro smo upoznati sa svrhom društvenih mreža, tako da s moje strane imate moralnu podršku, ali sve da i imam Fb nalog navodno je deaktiviran, u što sumnjam, ali mi ne pada na pamet provjeravati ne bih se pridružio tako riskantnoj inicijativi iz jednostavnog i sebićnog razloga, a taj je da čuvam svoju guzicu. Broj uzgajivača raste iz godine u godinu i kritićna masa se mora dogoditi. To je jednostavno neizbježno, a kada se to dogodi, nitko nas neće moći zaustaviti. Temu neću zaključavati i svima koji se žele pridružiti od srca želim sreću Trebat će vam Nemate dozvolu da vidite linkove. ?8A Mi smo ljudi koje je povezala i ujedinjuje potreba da se nešto učini i da se promeni opšte osećanje ogorčenosti, beznađa, obespravljenosti i besmisao postojećeg ekonomskog i političkog sistema koji je sam sebi postao svrha i cilj. Želimo novo društvo koje prvenstveno uvažava čoveka i život, a ne ekonomske i političke interese. Mi nismo stranka, nemamo vođe, nismo demokrate, komunisti, niti anarhisti. Zalažemo se za istinsku trasnformaciju društva i iznad svega, da se mi građani odlučujemo i budemo protagonisti promena. Političko-korporativni sistem kakav trenurno postoji, ne odgovara više potrebama savremenog čoveka. Društveni model koji nam se nameće je izgubio svoju svrhu. Vlast radi u interesu banaka i korporacija. Ne moramo više da pristajemo na njihovu samovolju i laži. Možemo miroljubivo da se izborimo za dostojanstvo života, to zavisi od spremnosti i volje svih nas. Vazno je GDE želite da budete, u svojoj fotelji ispred TV-a, gde vas niko ništa ne pita, već vam se nameću lažne vrednosti i lažna slika stvarnosti, ili na ulicama, trgovima gde u ovom trenutku ljudi sveta tragaju za novim putevima i svežim idejama. Pokret koji smo nazvali 99% Srbije je deo svetskog talasa - pokreta, koji je pre nekoliko meseci započelo nekoliko desetina ljudi, na nekom tamo trgu u Španiji. Danas ima na stotine hiljada ljudi na protestima širom sveta, a milioni nas prate i podržavaju. Postanimo slobodni ljudi, građani koji zele da se osećaju i žive slobodno! Web stranica, 99% Srbije: Nemate dozvolu da vidite linkove. Ovo je poziv za hitno udruživanje svih građana u politicki zivot, rešavanju egzistencijalno važnih problema i pitanja od zajednickog interesa. Cilj ovog pokreta je da kroz dialog i kooperaciju svih građana Srbije stvori konkretne predloge i programe koji su neophodni za stvaranje jedne stvarno demokratske Srbije, socijalno ravnopravnije, humanije, zdravije i čistije. OVO JE POZIV ZA UDRUŽIVANJE U KREIRANJU JEDNE NOVE, PARTICIPATIVNE DEMOKRATIJE! Ovo je pokret ciji je cilj stvaranje uslova za uvođenje i dinamizaciju participativne građanske demokratije, demokratije za građane i od građana Srbije, čiji je važan aspekt kolektivno mišljenje. Kolektivno mišljenje koje je u potpunoj suprotnosti sadašnjem sistemu koji se upravlja individualnim mišljenjem. Demokratije bez lažnih vođa, demokratije u kojoj se podstice da svako ko misli svojom glavom preuzme odgovornost na sebe, u kojoj je svako svoj vođa. Pokret Serbian ReVOLUTION je deo globalne građanske revolucije i svih sličnih pokreta u svetu koji se bore za stvaranje stvarnog humanog i pravednog društva, društva vođenog kroz dialog, u kome se poštuje svaki građanin i u kome se svi podstiču da aktivno učestvuju u odlučivanju. Društva u kome ce nauka i tehnologija biti u službi svakog čoveka, a ne samo pojedinaca. Za stvarno demokratsko i humano drustvo XXI veka. POČNITE DA SNOSITE ODGOVORNOST ZA SVOJE ODLUKE, NEMOJTE SNOSITI POSLEDICE TUĐIH ODLUKA!!! UJEDINJENI NARODI EVROPE I SVETA ZA STVARNU DEMOKRATIJU!!! ZA DIREKTNU PARTICIPATIVNU DEMOKRATIJA,SADA! Sve je to Ok... Sve je to Ok... Prijatelju ovo je tvoje tumachenje koje je ochigledno neispravno, vrati se i prochitaj josh nekoliko puta ovaj tekst. Mi smo grupacija koja se bori za sankcionisanu dobrobit. Sada mi polako rushite neku sliu koju sam stvorio o vama. Zar vi zaista mislite da ste bezbedni na ovom forumu, pa vam zbog toga nije bezbedan fb. Za sluchaj da neznate mi nismo samo aktivisti nego i hacktivisti. Svaki put kada pristupite forumu, u sql bazi ostaje zabelezen vasha ip adresa, tj ip adresa poslednjeg pristupa 2. Svi domaci provajedri su u zakonskoj obavezi da chuvaju ip adrese svojih korisnika do godinu dana posle logovanja uz timestamp. Ovde vama postavljam pitanje KOLIKO VAS KORISTI PROXY, ILI BILO KAKAV VID ANONIMNOG PRISTUPANJA FORUMU. Za manje od 20 minuta, bilo koji script kidle moze da iskompromituje vashu bazu podataka i domogne se vashih logova i privatnih poruka. Sve shto treba vi ste vec uradili i ako reshe da vas skenjaju vrlo verovatno da i mogu. Ali shta ih sprechava???? Dali ste se to nekada zapitali? Upravo ov shto i vi i mi imamo ZAJEDNICA. Mi zelimo da se prikljuchimo jednoj ovakvoj zajednici zbog zajednichke koristi, jer ta vasha kulimnacija o kojoj vi sebichno mrmljate sebi u bradu je vec otpochela i deshava se tu ispred vasheg nosa. I ako nezelite da uchestvujete i nemorate. Za jedan list drvo nije manje zeleno. Mi smo skupili jako puno pristalica i svi nashi protesti su imali jako veliki odziv. A vi vidite shta zelite u zivotu i od zivota. Otvoren sam za bilo kakv predlog pozdrav sve,sve burazere.... Prijatelju ovo je tvoje tumachenje koje je ochigledno neispravno, vrati se i prochitaj josh nekoliko puta ovaj tekst. Mi smo grupacija koja se bori za sankcionisanu dobrobit. Sada mi polako rushite neku sliu koju sam stvorio o vama. Zar vi zaista mislite da ste bezbedni na ovom forumu, pa vam zbog toga nije bezbedan fb. Za sluchaj da neznate mi nismo samo aktivisti nego i hacktivisti. Svaki put kada pristupite forumu, u sql bazi ostaje zabelezen vasha ip adresa, tj ip adresa poslednjeg pristupa 2. Svi domaci provajedri su u zakonskoj obavezi da chuvaju ip adrese svojih korisnika do godinu dana posle logovanja uz timestamp. Ovde vama postavljam pitanje KOLIKO VAS KORISTI PROXY, ILI BILO KAKAV VID ANONIMNOG PRISTUPANJA FORUMU. Za manje od 20 minuta, bilo koji script kidle moze da iskompromituje vashu bazu podataka i domogne se vashih logova i privatnih poruka. Sve shto treba vi ste vec uradili i ako reshe da vas skenjaju vrlo verovatno da i mogu. Ali shta ih sprechava???? Dali ste se to nekada zapitali? Upravo ov shto i vi i mi imamo ZAJEDNICA. Mi zelimo da se prikljuchimo jednoj ovakvoj zajednici zbog zajednichke koristi, jer ta vasha kulimnacija o kojoj vi sebichno mrmljate sebi u bradu je vec otpochela i deshava se tu ispred vasheg nosa. I ako nezelite da uchestvujete i nemorate. Za jedan list drvo nije manje zeleno. Mi smo skupili jako puno pristalica i svi nashi protesti su imali jako veliki odziv. A vi vidite shta zelite u zivotu i od zivota. Otvoren sam za bilo kakv predlog pozdrav Ne postoji to da bilo ko na bilo koji nacin bude zasticen na internetu toliko smo valjda svi svijesni,znaci sve sto cinimo,cinimo svijesno,znaci niko si ništa ne mrmlja u bradu Slažem se za jedan list drvo nije manje zeleno Ja kad pišem,pišem svoje osobno mišljenje... Ok borite se protiv postojeceg plitickog sistema... Aj budi mi dobar frende..... Pojavio si se ovde ko zna od kud,napisao 4 posta,i mi svi treba da ti potrčimo u zagrljaj kao spasiocu,ma nemoj. Ako nisi za upoznavanje,odkud bre znam ko si,kako ćeš posle biti za saradnju. Ako neko non stop razmišlja o nekom organizovanju,nažalost sve se za sad svodi na razmišljanje,to sam ja. I ti se pojaviš sa nekom organizacijom,pomislih odlično,ali daj da vidimo ko si i šta si. Posle 3 posta ti pošalješ ovo. I što se mene tiče,može brisanje ili zaključavanje teme,ovaj Ffantom me je strašno iznervirao... Lijep pozdrav, evo izjasnio bi se ukratko u vezi tog Facebook reklamiranja... FFantom vaša ideja je na mjestu, trend fejsa je skupiti što više informacija o ljudima dakle što vole, što im se sve sviđa uz to treba imati na umu, da sva interakcija koja se tamo odvija- budite sigurni čitava se arhivira. Pod postavakama fejsbuka možete zatražiti sigurnosnu kopiju svojih podataka koji su spremljeni u njihovu bazu, da vam oni. RAR paket pošalju na vaš email. Dakle sva vaša prisutnost je zabilježena i stoji na ''sigurnom''. Osobno sam se uvjerio u to. Nema nikakvog smisla tražiti od članova ovog foruma da tako nešto klikaju, već je dovoljno reći i spomenuti da postojite tamo. Vama preporuka je organizirati događaje, plakate, grafite, letke, flyere, informativne novine, što god... Spojite se sa susjedno državnim ''fan page'' stranicama također, izmjenjute informacije, dogovarajte skupove. Svaki potez je vrijedan. Što veći glas, što više informacija, to više sljedbenika, samo nemojte se svađati ko balavci već nastavite sa onim sa čime ste započeli... Zar ne mislis da moze bilo ko to da uradi... Koliko mene sjecanje sluzi vec 10 godina je proslo a da se to nije desilo. Kao sto rekoh ukoliko je neka NVO ili druga organizacija zainteresovana na saradnju neka nam posalju email na. Mi cemo dalje sami provjeriti o cemu se stvarno radi i obavijestiti nase clanove. To bi trebalo da je neki normalan sistem za pocetak saradnje a ne ovako preko foruma. Ja se ispričavam što nisam dolazio od jučer, jednostavno nisam imao vremena i isto tako se ispričavam što pišem u zaključanoj temi. Neću se osvrtati na sitne provokacije, niti ću opravdavati svoju ili tuđu paranoju. Svatko treba odabrati svoj smjer i zacrtati svoj cilj. Vaša inicijativa ima plemenitu svrhu i cijenim svakoga tko je spreman učiniti nešto za dobrobit društva. Moj savjet i dalje stoji što se fb-a tiće i ja se vašoj i slićnim inicijativama ne pridružujem niti na fb-u niti na ulici. Dat ću samo jedan primjer. Ne tako davno smo u RH imali masovne prosvjede, ljudi su izašli na ulice, vikali, neki su i razbijali, ali postigli nisu ništa. Prijatelji su me pitali zašto ne izlazim na prosvjed, a uvijek sam verbalno podržavao ideje koje su organizatori prosvjeda zastupali. Vremena kada se silom mase na ulici nešto postizalo su prošlost, povijest, zastarjela metoda... Osobno prakticiram građanski neposluh i izbjegavam masu, jer masa će me progutati. To ne znaći da odbijam poštovati normalna pravila. S druge strane, zakone koji ograničavaju moju slobodu svjesno kršim, jer je sloboda izbora ono što čovjek sanja od kad postoji, a nikada to nije imao. Pojedinac ne može puno, kažu neki, ali masa pojedinaca upravo to postiže-puno. Dakle, drži se ti samo ideje koju slijediš, bila ona tvoja ili tuđa, ali nemoj pokušavati silom nametnuti nama tu istu ideju, jer tada nisi ništa bolji od onih koje optužuješ da su nepravedni. Tvoj prijedlog je tu. Obrisao ga nije nitko niti će ga obrisati. Tko želi, neka vam se pridruži i ako nešto postignete, vjeruj mi na riječ, nitko sretniji od mene. Jedna stvar mi nikako nije jasna. Pa kako mislite biti organizacija, ako ju nitko ne vodi, ako nitko ne postavlja smjernice i ako će svi radit po svom? Sorry, možda sam glup, možda sam nedovoljno obrazovan... Eto, toliko od mene na ovu temu. Mislim da je sve rečeno...



Euro Truck Simulator 2 Multiplayer - TheDjubreTrans!
Ovde imate sva uputstva — lako je. Svaki potez je vrijedan. Broj uzgajivača raste iz godine u godinu i kritićna masa se mora dogoditi. I što se mene tiče,može brisanje ili zaključavanje teme,ovaj Ffantom me je strašno iznervirao... Dat ću samo jedan primjer. Mozete navesti neki od svojih ukusa i na taj nacin pokusati naci osobu sa sličnim afinitetima. Ali shta ih sprechava???? Inache u to oblasti imamo dovoljno iskustva, jer smo istovremeno i chlanovi neki i osnivachi , pokreta 99% srbija. Ja se ispričavam što nisam dolazio od jučer, jednostavno nisam imao vremena i isto tako se ispričavam što pišem u zaključanoj temi. Da udruzimo snage i zajedno krenemo u borbu. Jedan od najrasprostranjenijih načina upoznavanja na facebook jeste upoznavanje putem Facebook grupa. Stranica za sve putnike, namjernike dobre volje koji bi voljeli bar na trenutak zaroniti među zelene zagorske brege.

[Tribina.hr|Sajt za upoznavanje preko facebooka|Omegle random chat]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.