*
Možda sam iscrpljena?
Možda nisam.
Možda me živcira što mi neke misli uništavaju ono što volim..ne baš najviše ali blizu je.. spavanje.
Mrzim snove, mrzim more.
I ne shvaćam ljude koji govore da nisu dugo sanjali, da žele sanjati.
Ja se grozim toga, jednostavno mi je dosta svake noći se buditi znojna, izgubljena, u suzama ili da se sva tresem.
Ne kužim, pokušavam skužit od kuda to dolazi, zašto ja svaku jebenu noć moram sanjati gluposti, zašto se strahovi vraćaju kroz snove.
Bježanje, osobe kojih više nema, tuga, događaje koji su sse dogodili ili tek hoće. Uvijek isto.
A gdje su oni lijepi snovi? Gdje je ono ugodno trčanje po livadama, smijeh ili nešto slično o čem svi pričaju? izgleda da o tome mogu sanjati samo budna.
Čudna sam. Hahaha. Da, sama sebi. Zbog toga.
*
Obožavam ljude s toplim rukama.
Obožavam kad mogu svoje uvijek hladne, odvratno ledene ruke staviti u njhove i grijat se.
LoL.
^^
*
Možda mi nije krivo što nemaš vremena nazvat me. Možda mi nije krivo ni što ni ja neću bit opet majmun u priči i nazivat te kao i dosad. Neću.
Ne želim te pustit kao mnoge osobe dosada. Ali neću se ni jedina trudit.
Ne želim si dopustit da mi postaneš navika.
Ne želim.
Uvijek je cijela ta priča imala svoju čar.
Ti dopuštaš da čari nestaje.
Ili samo trebam reći: Ana umišljaš.
Ne mogu uvijek umišljati.
*
Koja ljubav, koje prijateljstvo, koja simpatija. A vidjesmo se jednom, dva puta?
haha
Ljudi postaju sve smiješniji i smiješniji.
A njihov pojam ljubavi postaje sve banalniji, možda zato želim da mi prestanu govorit da me vole. Ha! xD
*
Testovi, ispitivanja... uf..
Još tri tjedna.
Ajde ajde. još samo malo.
I samo da uspijem bez kulje iz kemije.
Šta se to meni događa? Ja nisam takva, ja to mogu naučit.
Ali.... Ljenčina. Kronična.
To je bolest. Stvarno, bilo bi dobro da mogu doć u školu ispričnicom... "Gospođica Ana ********* pati od kronične lijenosti te zbog toga nije mogla ispunjavati svoje obaveze..."
Eh da. Not gonna happen.
Nostalgija.
I baš me hvata ono neko božićno raspoloženje, mislim ono, lampice i ta sranja. Ovisi o danu. Nekad me živcira.
Idem učit. Umjesto da cmizdrim.



:*

02.12.2008. - 21:42 - Komentari { 9 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.