evo mene..=)

ovaj tjedan je užasan...mislim u školi
stavila sam i ovaj dizajn...samo nisam znala da ova u ruci drži heniken....ali predobar je..neću mjenjat...neko vrijeme
i sad...ja kao pišem post,o čemu?
o ničemu.
znam,jedna zaimljivost.
kako se ljudi dobro izvlače.hahaha
cura iz mog razreda,ono ok je inače
i ulazimo mi u razred,a ona mene gura
ja kažem,daj ono smiri se malo,uči ćeš
i ona se tak sruši
neki govore da glumi,neki da joj je ozbiljno zlo.
i što sad?
dora nju diže nakon što se osvjestila,a ova se u sebi trga od smejha,
pozovu joj staru,stara i buraz dođu po nju
ona ode doma,spasi se od fizike
i ja sam se spasila,bez rušenja,nije me pitala
svima puno pozdrava a posebno, ma nećemo nikog diskriminirat.=)


22.02.2007. - 10:14 - Komentari { 89 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.