valentinovo..

Danas idem ja iz škole,brzo dođe bus,uđem,dođe mi zlo od nekakvog smrada.
Gledam šta bi t moglo biti,opet je tu,jedna žena,malo bolesna.
Svi se udaljavaju,ona si je skinula i cipele iako je u busu,klinci komentiraju,tračaju.
Užasno mi ju je žao.
Živi u uilci do koje se može doći kroz moju ulicu i kroz jednu drugu.
Silazi na mojoj,odlučujem otići još jednu stanicu dalje pa se vraćati.
Žao mi ju je vidjeti takvu kakvu je,ali je se istovremeno bojim,jednom me pratila,pa sam se usrala od straha(naravno,ne doslovno)..
I tako hodam ja do doma i razmišljam,akk mi možemo govoriti da je život sranje i te gluposti,a ni neznamo kako je drugima,npr zamislite se u njenoj koži..
No dobro dosta o njoj,Svima sretno VALENTINOVO,ove godine nije tako kičasto,ili?
Koliko ja vidim nije tak sve zatrpano svim tim silnim srcima..i bolje
Mislim ak nekog voliš to mu pokazuj na druge načine..a to valentinovo,postalo je prekičasto


Image Hosted by ImageShack.us

Evo i nešto za cure iz mog razreda:čitajte moj blog,boli me briga,ak nemate pametnijeg posla samo dajte!!!

Svima ostalima mojima blogerima veliki pozdrav i pusa...
=)


e da i skoro zaboravih,prigodan dizajn uz svu tu paradu uz valentinovo

14.02.2007. - 19:07 - Komentari { 32 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.