štafeta u novim pohodima...

5 stvari koje o meni neznate...

1.prije dva-tri mjeseca stavila sam još dvije naušnice tak da ih sad imam 4...
2.osoba sam koja ima svoj stav te često zbog njega ulazim u rasprave pa čak i svađe...
3.bez korektora..izgledam blago rečeno ko zombi,nikad ne spavam koliko bih "trebala" pa su mi podočnjaci užasni...
4.ne nosim samo crno,to kažem jer mnoge osoba to misle kad čuju kaj slušam..
5.obožavam plesati,ali u svom svjetu,ne volim kad me netko gleda..


5 stranica na koje idem iz čiste dosade:
blog.hr
net.hr
imvu.com
gaiaonline.com
tportal.hr


kome predajem štafetu:
jedan sasvim obični dečko
denis
simpa
Welcome to my system world
cobainova

23.01.2007. - 20:21 - Komentari { 38 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.