Petak...o Bože kako volim petak!!!

Prvi tjedan škole mi je super brzo prošao...
Nisam hvala bogu vidjela neke osobe pa mi je ovaj tjedan full dobro prošao...
nešto mi se dogodilo,počela sam čitati...ja počela čitati,čudno,ne lektiru,nego sama posuđivat knjige!!!
Tina i Tea su me navukle...haha
Tako vrijeme obično provodim na internetu,treningu,uz knjige,škola...eto
Baš mi je dobro ovak vrijeme,sljedeći tjedan snijeg...=(
Počela sam full puno slušat him..zakon su mi,i system,maiden,bodome,nightwish...kolko dobrih stvari...
I tako nemam o čemu pisati,puno blogerar koje sam poznavala prestalo je pisat blog..=(
Idem sad...evo jaoš jedan
fora kviz!!!

What Music Star Are You?



Amy Lee
You are Amy Lee! A beautiful troubled individual who is longing for something more than you have. You are loved by many but are still unhappy because you are missing something simple. If you could just wake up from this dark, poetic dream to find your peace, you would be happy.
Take The Quiz Now!Quizzes by myYearbook.com





pooz

19.01.2007. - 17:47 - Komentari { 18 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.