praznici...jjjjjjjjjjjeeeeeeee

evo ga...konačno je i to došlo...praznici
nadam se da ću preko praznika više pisati....hoću i promise
i tako u školi je bilo jadno...imali smo 4 sata...prva 2 normalno i onda dva s raskom...
narodnjaci nasred hodnika...užas
onda smo otišli malo do jednog "parkića"....slušali pjesme i opet kod škole...
opet sam ga vidila i opet mi je pokvario dan....
i tako danas theica slavi roćkas...ja sam joj rekla da neću doć jel sam uganula gležanj...mala šala...tea ajk ovo čitaš....DOLAZIM.....
ma nebi ja to propustila....
e i da prošla sam s 5...hehe


ovo je za jednu osobu...
Image Hosted by ImageShack.us

22.12.2006. - 12:19 - Komentari { 15 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.