PEHIST BROJ 1!!!

O tome ja pričam...
U zadnje vrijeme mi se događaju samo grozne stvari...
Što je najgore o nekima nemam snage s nikime pričati...
Neke ću prešutiti ali evo jedne jer o tome ne mogu (ne)govoriti i to mrzim!!!
Moj glupi susjed(malo lud po mom mišljenju) pogodio je mog mačka sa zračnicom u glavu...
Kada sam vidjela mačka(sliku imate post ispod) jednostavno sam počela plakati...
Mačak je sad ok ali onda je bio jako loše!!!Mislim...što mu je ona mala životinja skrivila...
Ali nije on to samo sada učinio.Neprestano gađa male vrapce i ostale ptice...Jel to može raditi normalna osoba???NNNEEEEEE!!!
U školi je grozno!!!
Non-stop dobivamo zadaće...Nemilosrdni profesori ni ne kuže da mi moramo učit i ostale predmete a ne samo jedan...NE kužim kako to ne shvaćaju...
Još samshvatila da u neke ljude u koje sam imala povjerenja to ne možeš imati...
Jer neki ljudi su jednostavno takvi...Ponekada mi se čini da su neki ljudi izgubljeni na ovom svijetu i da ni sami ne znaju šta su i šta žele biti...Jer su zapravo dvolični.Pred nekima glume nešto drugo a pred nekim drugim su neka sasvim druga priča...
Počeo je big brother...Iako mislim da su svi koji su tamo jadni i neznaju što bi od dosade, ponekad ih volim gledat i smijati se njihovim izvalama i glupostima...
Shvatila sam da je bolje reijeđe pisati postove jer onda mi se toliko toga nakupi i imam hrpu toga za pisati...Samo se nadam da vas ne gnjavim previše s dugim postovima... Ako da,ko vas šljivi!!!he he
Ajde ljudovi neću vas previše gnjaviti...Svima vam šaljem ogromni pozdrav i hvala na komentarima...
bok...mah

23.09.2006. - 12:53 - Komentari { 29 }

too!!!

Evo i mene, kraj tjedna pa rekoh ajde malo i do bloga......
Uvjerena sam da bi bilo 100 puta bolje da škola nije počela, da to je sigurno.
Ali ne zbog stvari tipa ispiti, zadaće(da i zbog toga)....ali ostala bi sa svim ljudima u dobrim odnosima a ovako svaki dan izbije neka svađa, zbog gluposti, najobičnije gluposti....
Već mi je dosta "ženskog kokošjeg društva"....
Neznam kako je među dečkima onak kad su sami ali istina je da žensko društvo je malo čudno...
Cure se nikada ne mogu dogovorit,svađaju se oko gluposti...
Koliko ja to vidim, dečki se brže slože i dogovore oko izlazaka a i ne svađaju se toliko....
Zbog čega sam ovo sve napisala-ima nekoliko frendica s kojima sam najbolja ali to se u zadnje vrijeme mijenja...Nismo više toliko bliske a neke "bježe" drugom društvu....Neznam više šta da radim jer mi je dosadilo to!!!
Ako ima netko dobar iz povijesti jel mi može reći kakve veze ima Londonski ugovor s Hrvatskom!!!
Hvala na komentarima za prošli post pogotovo jednom sasvim običnom dečku!!!
btw.tako sam prehlađena,sve me boli,šmrcam kišem!!!!mrzim to!!!
Eto napisala sam i ovaj post...s kojom svrhom-ne znam...
Idem sada...bok...mah

moj mačak-slika mi je prezakon
Image Hosted by ImageShack.us

15.09.2006. - 13:35 - Komentari { 21 }

sutra škola!!!:(

Nisam dosta dugo pisala...nisam imala šta...
pa eto...sutra u školu....da mi je još barem 10 dana onda bi se skroz odmorila....
neznam koliko ću često pisati dok počne škola jel uvjek je neka gužva i to...
probat ću što više...ali naravno da ću odgovarat na komentare....
ajde barem jedna dobra stvar-popodne sam....


pošto sada nemam šta za reći....ostavljam vam ovu slikicu...pa do čitanja
Image Hosted by ImageShack.us


e da svima koji idu u školu-SRETNO!!!bok..mah

03.09.2006. - 21:23 - Komentari { 27 }

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.