subota 26. ,dosada, barca izgubila...

Mislim da bi bilo dovoljno ostaviti naslov da se zna što kod mene ima novoga....ali eto da još jednom ponovim...NIŠTA!!!
Još 8 dana do škole,kolko god ja govorim kako mi je doma dosadno...u školu nebi još barem mjesec dana...da sve je to ok vidjet malo ljude i to...al kad se sjetim onog štrebanja i ispita odma mi dođe muka....
nisam ljubitelj nogometa ali barca je barca...
stanje utakmice - moje razmišljanje
Jučer ja gledala tekmu i ono padne prvi gol -mislim si ja ma izjednačit će oni to već...
padne drugi gol(ne tako brzo,pretkraj poluvremena) -više već nije lako,nada se gubi...
2 poluvrijeme...(početak)nema golova osiguran poraz -razočarana u barceloni
jedanestrac. -žalost....tuga
gotovo je...superkup im izmako...bit će bolje drugi puta....

bok..mah

26.08.2006. - 09:51 - Komentari { 21 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.