hey!!!

Došlo je vrijeme da i ja napišem nešto novih rečenica na blogu...
Ovih dana mi se nije dalo pisati iako sam povremeno svraćala i odgovarala na komentare ili pogledala blogove koji su na mojoj "link" listi!!!
U petak "Ona je najbolja"...Ako uzmemo u obzir da je ona birala film je dobar...
I tako kod mene ništa posebno novoga,pokušavam užuvati u praznicima dak još mogu...eto za desetak dana opet u školu :(...
E da jučer sam kupila novu torbu za školu(nike) tamnoplava s crvenom trakom.....
Ja nisam onaj tip da mjenjam torbu svaki čas nego volim da jedna torba izdrži 2-3 godine...
Počela sam pisati dnevnik...iako sam mislila da dnevnik pišu ljudi koji se nemogu izraziti nego svoje osjećaje skrivaju u nekoj bilježnici tj. dneviku sada sam promjenila mišljenje...zapravo možda i nisam (samo se nadam da nisam postala takva)...
Pročitala sam u novom ok!-u da album od LP izlazi u listopadu ia da su snimili 50-ak pjesama a da od toga 15 najboljih ide na album...Jedva čekam!!!bok.........mah

23.08.2006. - 11:14 - Komentari { 17 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.