...

eto ništa novo...........
iako je lijepo zahladilo noćas sam bila budna do 2 možda čak 3...........
ovaj puta se nemogu požalit na vrućinu..............
kako bi i spavala kad sam si po dani odčorila dobra dva sata...........
i pojela sam prilično sladoleda danas......
....a eto kaj možeš kad ne možeš odoljet......
...i tako ako pogledate post ispod vidjet ćete da se odvijala rasprava oa tokio hotelu.........
ja i dalje mislim da su oni umišljeni balavci.................
i ako me netko želi uvjeriti da su oni ok..............mislim da nemaju šanse da će uspjeti.........
eto toliko od mene za sada............
ajoj da...........pozdravljam THEICU moju frendicu,i THEDARKLIGHTPRINCESS koje me komentiraju.....
bok........mah


Image Hosted by ImageShack.us

i da zaboravih reći,prošla sam s pet

30.06.2006. - 16:01 - Komentari { 10 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.