eto uskoro će proći i 6 mjesec....
......sutra po svjedodžbu(već znam s kolko ću proć al ljepše je kad to negdje piše)..
imam jedno pitanje(iako neznam hoće li mi itko odgovorit)..pa ljudi zašto toliko pričate o tokio hotelu??
sve je to ok...........ali kaj barem 20% blogova mora biti o njima.......
šta su oni tako posebni.........
ja to stvarno ne razumijem.........
malo su se umislili.........
mislim baš mene briga koliko on lakira nokte i kad se prvi put poljubio.........
mislim i ja slušam linkin park.....
ali ipak neki već stvarno pretjeruju..........
kod nekih se to pretvara u opsjednutost(ponavljam samo kod nekih).
oš pjevaju na njemačkom da je na engleskom ajde de al inače...........
ljudi nemojte mislit da vas blatim(samo iznosim svoje mišljenje)...
..eto to jedno se pretvorilo u malo više pitanja.......ali zar to nije uvijek tako..
..ljudi počnu o nekoj temi završe na nekoj desetoj.........
eto to sam htjela pitati(komentirajte)....
bok........mah


ovo sam našla na nakom blogu
Image Hosted by ImageShack.us

29.06.2006. - 21:34 - Komentari { 21 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.