pon i ut

užasno se osjećam.mislim da me trenutačno ništa ne može oraspoložiti......trebala bi biti sretna što je predzadnji dan škole...ali nisam....ma nije to zbog škole nego svi već slave a ja doma u temperaturi i kako onda da budem sretna,osim toga da bar mogu pošteno ozdravit nego u četvrtak maturalac al ići ću ja(baš me briga)yes jučer sam htjela pisat ali tolko mi je bilo loše..........no ok malo prviše blabla o svojoj prehladi.....i da pokušavala stavit slike na blog al svaka ima previše piksela i onda kažu da je jednostavno imat blog(e pa nije)i još sam shvatila da su na cool listi oni koji imaju puno slika ili pak rade sami dizajn a blogovi im dosadni ko neznam šta(bez uvrede).........e da danas utakmica(hrvatska brazil)......a u gradu je ludnica išla kod doktorice(opet ja o prehladi)a ono ljudi obučeni u naše poznate dresove hodaju po gradu(kaj su svi tako ludi za nogometom????)a to nije sve ja bolesna,glava boli kad čujem ja neku dernjavu(zar nemate razumjevanja)a ono klinci hodaju mojom ulicom i pjevaju-hrvatska je prvak svijeta.........i još kad oću gledat nešto na telki brat i tata gledaju nogomet.....i onda neki kažu da to nije jedna od najvažnijih sporednih stvari na svijetu e pa ljudi žao mi je ali izgleda da je(nažalost) ali i narodnjaci napreduju(again nažalost) toliko ljudi ih sluša da se nigdje nemožeš okrenut a da ne čuješ poznate stihove pjesama cece bece ili kako se već zovu eek zar ljudi ne vide kolika je to nekvaliteta zvuka i zavijanje onih babskih glasova.........i tako ja od prehlade na narodnjake ali vidi se povezanost od obje navedene stvari se osjećaš loše................pa onda do pisanja tj. čitanja.....mah

13.06.2006. - 14:38 - Komentari { 0 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.