< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blogek...

Prvo: Blogeg pišem ja.wave(ovo je informacija koja se nije dala naslutitnut)
Click to enlarge.
Drugo: Dobro došli!!!!smijeh


Treče: O blogeku... Ovdje bi se moglo naći puno svega. O frendovima, školi, profachima, natjecanjima.... Slobodno predložite teme koje vas zanimaju. Ja ću se potrudit i napisat nešta o tome.... CMOK

Četvrto: O meni... Ja sam Željka. Rođena sam 28.11.1989., imam 17 godina. Živim u Sisku. Idem u ZRAKOPLOVNU TEHNIČKU ŠKOLU RUDOLFA PEREŠINA u Velikoj Gorici - smjer ZP (zrakoplovni prometnik).
Moj mailić: dzkostric@net.hr

Šećer na kraju...Samo klickajteeee...thumbup

Free Web Counter

Free Web Counter


Linkovi

Melly
Dorotea
Tonka
Rogi
Tea
Moko
Melitača
zp-uša
Joke
jedinidrkomanijak
Dalmatinka koja voli DINAMO

Evo nekoliko slikica koje su mi baš prirasle srcu...
Ana i ja...
Click to enlarge.

Tomi i ja
Click to enlarge.

Ninek i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Andrea i ja
Image Hosted by ImageShack.us










srijeda, 18.04.2007.

Report...

Stvarno se ispričavam zbog ne pisanja, ali u zadnje vrijeme sam ili na praksi ili na natjecanjima, pa stvarno nemam vremena... Pošto sam nedavno bila na državnom u Osijeku evo izvještaja!!!

Na kadestkom i juniorskom Prvenstvu Hrvatske u gađanju SERIJSKOM zračnom puškom, održanom 14. i 15. travnja.2007. u Osijeku nastupili su mladi strijelci Sisačke HVIDR-e. Kadeti su osvojili ekipno odlično drugo mjesto, samo za krug manje od prvaka države. Pojedinačno je bio najbolji Damir Kostrić, koji je nakon finala zauzeo treće mjesto. Vjeran Kasumović zauzeo je četvrto mjesto. Damir Kostrić ima najbolji rezultat finala (94), a odmah iza njega Vjeran Kasumović (93). Mario Gogić zauzeo je 31. mjesto. Od kadetkinja nastupila je Marina Mačković koja je zauzela 14. mjesto.
Momčad juniora ekipno je osvojila četvrto mjesto. Vjeran Kasumović bio je deseti, Dino Kovačević jedanaesti, a Damir Kostrić petnaesti.
Juniorke su ekipno osvijile drugo mjesto. Pojedinačno je najbolja bila Željka Kostrić koja je nakon finala zauzela šesto mjesto. Danijela Čosić zauzela je deveto mjesto, a Daria Rostaš petnaesto. Pojedinačno su u kategoriji juniorki nastupile i Marina Mačković(zauzela je trideseto mjesto) i Jasmina Halilović(trideset i šesto mjesto).

Slike kasnije... Pozzz...
Pusa svima



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>