MusiC Box

















::::pics::::

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31


< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

spreaded thoughts


moj mail:
wjewerica65@net.hr

somethg about me:

My name is who, my name is what, my name is ..... a ko da je bitno?
Zovu me: walle, wally, wjewerica
Ali uglavnom wjeweric@ wink

D@tuM PoGoNa: 11.07.1989.
GoDinE: za godinu dana 19, a uskoro 18. rofl

Shkol@: visa uzaludna 3 razred
Smjer: nadaj se bang

Treniram karate 10 godina

Volim: zabavu, izlaske, my family, frendove i frendice,

Njet wolim: laž, dvolichnost, prijewaru, nepravdu, ulizivanje, i slichne gluposti...

Slusham i volim poslusati:
SYSTEM OF A DOWN cerek
metallicu
RHCP
gun"s"roses
cradle of filth
69 eyes
bullet 4 my valentine
simple plan
linkin park
hinder
deftones
patd
judas priest
kreator
kamelot
godsmack
saturnus
seether
eminem
disturbed
placebo
the scorpions
nirvana
dream theater
H:I:M:
Green day
Dimestore hoods
::::::::::::::


za mene kazu: da sam prava wjewerica... zubo


Linkovi




___LJuDoFy KojE CitAm___
srky
poison
ofca=)
senada
aggressivka
fall to pieces
insomnia
spuky
miss cute
tina
diana
anchy
mirko cro cop
hell(y)-is not dead
danijela
slađana
zajebana ekipa
rock princess
kikachh =)



smart stuff:
megabajt
tutor
v4MP1r3
Morrigan´s design
Undergroundqueen
lajka dizajn



___ostalo_____
URL=http://www.blog.hr]Blog.hr[/URL]
Forum.hr
Monitor.hr

ImageShack
S.O.A.D.
rijeka danas
radio blog club



subota, 22.12.2007.

reda radi..... bez reda....

evo posta reda radi.... hm... ako itko i bude citao.... vidim svi su nekako pozatvarali blogove ili ih ne pisu od ejjj....

iskreno neam ni ja bas vise volje ovo pisat.... ali fakat bas mi se ono ne da..... nisam dugo bila, taman sam se odvikla.... kad se samo sjetim koliko sam vremena izgubila na ovoom, strasno.... ko da neam pametnijeg posla.....
ma pisala bi ja svasta.... samo ne znam od kud pocet, kako ni sta..... ima materijala, samo je sve zbrckano, sve je to u mojoj glavi.....

napokon malo predaha od skole.... pokusat chu to max iskoristit, onak zabava i uzivanje.... hladno pivo i nova godina.... ou yeah... ne bi bilo lose i koji dan otic na skijanje.... ispijat kave... i tako dalje.....
ugl.... toliko za sada..... mozda uleti neki dobar post kad me pukne trenutak inspiracije.... =)

pozdrav svima..... wave



| Just Say SomeThiNg (9) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.