slika......

Image Hosted by ImageShack.us

17.10.2006. u 17:48 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....swe o MoM swetyy BloGU....hehehe....i o meni, i o mojim uzorima, i o friendsovima i o boy...i najvishe o p!nk.....ki$$ach to swima.....

hy...ja sam ...roberta... u ovom blogu pisat cu o seby svom zivotu itd.


evo malo podataka o p!nk....
mama i tata su joj se rastavili kad je bila jako mala....
nakon toga s 9 godina počela je pušiti....
s 13 je već sveeeeeeee droge isprobala....
dakako, mama ju je izbacila iz kuće....
pa je otišla kod tate.....
pa je skoro umrla od silnih droga...
s 15 je otišla na odvikavanje i
počela se baviti pjevanjem....
sad kaže: mogla sam umrijeti da nije bilo
jednog čovjeka koji je pozvao hitnu!!!!!!
sad je coool pjevaćica i moj uzor.....he,he.....


Sweety my blog

My blolg is very nice….I love my blog….please, leave me coment….please, please….my
Blog is funny…in my blog is funny stuffs and useful things…..kiss to all….
By: roberta-main person in this blog
JUPIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

Prijevod for blonde:(za plavuše)
Moj blog je jako lijep….ja volim svoj blog…molim vas, ostavite mi komentar….molim vas, molim vas…
Moj blog je smiješan/zabavan…u mom blogu su zanimljive/smiješne stvari i važne stvari/rečenice/riječi itd...
Pusaaaa svima....
Napisala/izradila: roberta- glava osoba na ovom blogu
JUPIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!


i kad GUBE & kad TUKU uvijek vjerni svom
H A J D U K U!!!!!smijehthumbupthumbup
Image Hosted by ImageShack.us

LiNkOoOvI....hehe....

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr