sweetty..

utorak, 24.05.2005.

..d...tupi kut...d..

evo i keeper-anoyer;)...nema straha,imam dobru zaštitu pa evo i tebe keljim...u tvom najboljem izdanju...love ya..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo još malo slikica,jer trenutno neznam ča da narišem....



boba feat. spaljena...ili ne?! ;)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


renny! ovo je ono ča nam treba!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sa jednim ovakvim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ma mmm....

Image Hosted by ImageShack.us


da...dobro je!!! he,he...pukla ja..šizim...


c ya all!!!

VAŽ JE NAŠ!!!


Image Hosted by ImageShack.us


FOF!

puse & pozdravi....





- 18:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pišite ako hoćete..ako ne, nemorate..whatever..

    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ..mi..englezi..;)


    malo o meni...

    Vodenjak
    Osobe rođene u znaku Vodenjaka možda su najatraktivnijeg izgleda od svih drugih ljudi rođenih u drugim znakovima Zodijaka. Osnovna njihova karakteristika je velika potreba za prijateljstvom, stoga te osobe nikad nisu same.
    Na izvjestan način intuitivno osjećaju što misle i osjećaju osobe oko njih, a sposobne su i smiriti i pomoći im u najtežim trenucima svojim mudrim savjetima. To su osobe koje se lako i brzo ne zaljubljuju, ali kad nekom podare svoje srce onda mu ostaju vjerne čak i u najtežim trenucima. U pravilu se radi o vrlo vjernim osobama, koje čak ni u najizglednijoj prilici neće pasti u iskušenje.

    U njih se može imati povjerenja, čak i ako njeguju velik broj prijateljstava sa osobama suprotnog spola. Osobe se mogu naizgled činiti hladno lijepe, a to je zbog vlastitog stida iskazivanja osjećaja. Kada se se jednom za nekog vežu, osobe rođene u ovom znaku pokazuju se ljubomorne i posesivne, nehtijući previše dijeliti voljeno biće s drugima. Život s ovim ljudima nikad nije monoton, mada se mnogima čini kako i u osjećajnosti i u tjelesnosti u vezu treba dodati daleko više ljutih začina. ;)

    Image Hosted by ImageShack.us

    -o.k.dosta o meni...

    daleka obala-mojoj lijepoj

    Ja sam je gledao u svitanje dana
    U tihim nocima od zvjezdanog sna
    Rumenim sutonima ona me ljubi
    Zelenim poljima i beskrajem dna
    Ja sam je gledao kroz kapljice kise
    Ona je svjetlo sto me vodi kroz noc
    Olujnim valovima ona me njise
    Ona je ljubav koja ne moze proc'

    Ja bih ugledao sunce
    Kad bih ugledao nju
    Ja bih imao ljepotu
    Da je pored mene tu

    Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
    Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
    Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
    Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

    Ja sam je gledao u svitanje dana
    U tihim nocima od zvjezdanog sna
    Rumenim sutonima ona me ljubi
    Zelenim poljima i beskrajem dna
    Ja sam je gledao kroz kapljice kise
    Ona je svjetlo sto me vodi kroz noc
    Olujnim valovima ona me njise
    Ona je ljubav koja ne moze proc'

    Ja bih ugledao sunce
    Kad bih ugledao nju
    Ja bih imao ljepotu
    Da je pored mene tu

    Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
    Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
    Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
    Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

    Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
    Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
    Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
    Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj !!

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    koji me znaju,znaju da je ovo moj naj naj player;)


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkovi

svaštara...

  • gori,gori,gori...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    leti....

    Image Hosted by ImageShack.us

    cutie...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    DIVJI CVIT

    Nije mi potriba sad ka šempja izgubiti mir
    Jer ja sam proguca kost za jubav
    Za jubav nimam lipu rič
    I žali Bože i trud i ludu glavu s kojon ne mislin
    Ko me je natira da je provan?

    I da je vako zavolin?
    U srce me potočaj ka divji cvit
    Pust dažd iz oka da okripi
    Tu naciklu jubav u meni

    A da je čoviku bit ka rašpa
    I da je u duši zal i grub
    Ja ne bi se da do kraja
    I ne bi vako ginija za nju

    Da je čoviku biti ka rašpa
    Da ništa ne ćuti ka ni zvir
    Ja ne bi se da do kraja
    Ko me tira da je vako zavolin?
    Ko me tira da je vako zavolin?

    Image Hosted by ImageShack.us


  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    t(s)weety is in d' hause;)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ko' ta?!?

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    love ya..