On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu ali o ničemu

• Linkovi •

A.b.O.u.T m.E
ja sam. eNa


Jedna.Emocionalna
12 godišnjakinja.
bavim se
svime što stignem.Rukomet.zbor.Slušanje svoje najdraže muzike
Druženje sa frendovima.i sve što mi je na dohvat ruke.

my msn:e.cajsa@hotmail.com

• Ona.Voli:
-sebe
-svog dečka
-frendice i frendove
-msn
-facebook
-kišu
-pare
-glazbu
-lizalice
-knjige
-umjetnost
-smijeh
-suze
-pisati
-emache

• Ona.Ne voli:
-umišljenost
-arogantnost
-odbojnost
-cajke
-pokvarenost
-ubiti sve što je negativno


• S.oM.eT.H.I.n.g •

• nabolji glumci-ubiti najzgodniji
-Luke Perry
-Chad Michael Muray
-Justin Berfield

• najbolji pjevači
-Pete Wentz
-Gerrard Way
-Justin Timberlake
-Bruce Dicikson
-Bille Joe Armstrong
-Sid Vicious
-Maryln Manson
-Sej Tankian



• najbolje pjevačice
-Katy Perry
-Pink
-Amy Winehouse
-Avril Lavigne
-Fergie


• naj grupe
-Fall out boy
-Azra
-My Chemical Romance
-Panic!At the disco
-Blink 182
-Sex Pistols
-Iron Maiden
-Green Day
-Paramore
- Aloha From Hell
-Bullet for my Valentine
-Metallica
-Hladno pivo
-evanescence
-Billy Talent
-Killerpilze
-Linkin Park
-Ramones
-Nightwish
-Sum 41


PrAwILa!!
1.nemoj mi srat po blogu
2.ako ti se ne sviđa jednostavno otiđi
3.nakon 100 komentara pišem novi post
4.sve komentare vraćam
that is all <3

A – alkohol (samo u nekim situacijama)
B - boje obožavam ih odmaraju mi oči
C – crna boja ( moja najdraža boja )
Č – čovjek to je biće koje je bog stvorio nekog je stvorio bolje nekog
Lošije
D – darkeri (ljudi u crnom)
E – ena moje cijenjeno ime
F – filozof (baš ih i ne volim jer previše filozofiraju)
G – gitara (fenomenalan instrument)
H – homoseksualac (gay ili peder- ista pojava)
I - insekti joj ti kukci mrzim ih
J – jaffa keksi (njam)
K – kravata (baš je cool)
L – Lea (my best friend)
LJ –ljubav (ah lijepa riječ….zar ne)
M – Matea (my best friend)
N – noć ( volim noć sa puno zvijezda)
NJ – Njemačka jedna velika država
O – ormar (velika stvar)
P – Petar (frend iz razreda)
R – rock fora mjuza
S – soba moje utočište gdje provodim većinu vremena
Š- škola (zatvor)
T – tv
U – umišljene osobe ( mrzim ih)
V – vještica ( kak sam se usrala)
Z - zurka
Ž – život

PrAwiLa!!!
1.nemojte mi srat po blogu
ako vam se ne sviđa jednostavno otiđite
2.sve komentare vraćam
3.novi post pišem tek nakon 100 komentara..
that is all!!!<3

Cursors





























..napoookon...

e da napokon ja pišem novi post..inače ovih dana nije mi nešt radio internet pa vam nisam mogla komati i pisati novi post vidim da ste mi komali pa mi je drago..pogotovo što vam se stvarno sviđa moj blog i to mi je ono stvarno predrago...yes
inače ja sam super.. dani prolaze tako brzo da ja ne stignem napraviti ono što najviše volim ili otići nekuda sa frendovima. headbang.joj da ..prošli vikend tojest u subotu sam imala zbor a nakon toga sam išla kod frendice Martine bili je ono totalno ludo..svirala sam električnu gitaru..waw i smijale smo se nekom "kromanjoncu" tak smo ga mi nazvale on vam je došo njenom bratu popravit motor i onak kak smo jele u kuhinji vani je odma terasa i mi nismo od muke mogle jest kolko mo se smijale bilo je jebeno..i da posudila mi je film sumrak kojeg sam gledala ok je film..thumbupi tak svega ima u zadnje vrijeme i dečki se skupilo i nekih novih prijatelja ma uglavnom svega..jedna mala glupača sutra slavi rođendan a pozvala je moju best frendicu mateu koja ju također mrzi al ju starci sile da ide na rođendan jer žive zajedno u ulici.. katastrofa...a inače ja sam sutra misla ić kod nje tak da smo obadvije u bedu...ajd ne znam šta da više kažem idem sad
kiss and hug!!!!


|petak, 20.03.2009., 11:44|

|16| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.