<body> ...1,2, 3...sad=) - L0nEly GłrŁ - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

m0J€ łm€ jE... ...Maj@ thumbup

NaDłm@k... ...mAjčł,aŁkłČk@...nut

RazRed: pa prazNici $u....(5.-6.raZz)

sretanv0Łłm.. ...d€čk€, č0k0Ł@du, /zŁežAvAtł $e, $v0jU oBItELj, pŁiV@nJe, GitArU, RuM k0k0S, k0Mp (skYp€, MSN, mjuZ@...),łzL€T€, k0nCerT€...

tuzann€ v0ŁiM... ...ŁAž cry, tr@ČaNj€ blabla, neK€ o$0bE....

Naj eKłP@... ... ..DančiElla, Ri@, PePa, DorA, iRi$, NiKA, PatriCijA, rOmi, iVa,..

pjevamJuZa... ...rłh@nNA, AvRil, JinX, nek€ s€ntłšE,Sean Poal, rEd h0T cHłŁł p€Pp€r$ i j0Š puN0 t0G@...

SipA...sRetn0 Z@coPana u muZiku...lol...XD...

...Neke cOol sliikice...xD...lol...

LOVE!
music
guitar
music
Boom Box
Boom Boxs
Music
Colorful Glasses
Nice Glasses
Photobucket
Photobucket
Music
music background.
music
music
music
eye
music(:
music
peace

Nekł f0r@ lłnk0vł:

Stranica od rihanne na kojoj možete slušati sve njezine pjesme...

isto to, ali za avril

you tube


...1,2, 3...sad=)
subota, 28.06.2008.

Ey...dragi moji čitatelji...meni je zbilja žao ali mi se nikako nije dalo pisat tako da ču sad to probat nadoknadit i napisat sve čeg se sijetim...
Kolko vidite radim promjene na blogu i kako izgeda pomislit čete da sam emovac, alo nisam samo su mi ona supač do daske i zakon se oblače...
...Idem redom...


Škola je napokon gotova i...bit ču vam iskrena, nisam pre zadovoljna svojim rezultatom ali moji roditelji jesi( dokaz: sutra vjerojatno idem u veeeliki shopping)...5. razz je navodno najteži pa sam evo, imala priliku uvijerit se u to...=)(...Ekipa u školi se povečala i DanijEla je još uvjek the best frend forever; B.F.F.A.T.( Dora, Ria, Pepa...i vi ste). Nas dvije smo si ko sestre i ko da smo šivane da budemo naj frendice i...jako se ljutim na vas koji mislite da sam dolaskom u novu školu uzela DanijEllu samo za sebe i mislim da ste samo ljubomorni na naše prijateljstvo...ali što je-tu je...idem dalje...

Ljeto je počelo i to mi je dosada najviše falilo...Jedan dan na bazenu i jedan u prirodi i ja več lagano crnim i ako na početku 6. razz vidite crnu dijevojčicu kako šeće hodnicima škole; to ću biti ja...=)...lol...xD...15.7. idem na more i vračam se 1.8. i već 2.8. idem još tijedan dana na more...baš sam uzbuđena...

Trenutno sam u fazi MUZIKAkoja mi je kao utijeha...pijesme koje stavljam na blog su one koje najčešće puštam i sobzirom da sam zadnji put pustila muziku koju najčešče slušam, sad ću ić po izvođačima...
RIHANNA...=)...

Shut up and drive..


Don't Stop the Music...


Pon de replay..


Hate That I Love You ...


BREAK IT OFF ...


If It's Lovin That You Want...


...žao mi je, ali sad je kasn i moram u krevet zbog roditelja...ostatak pijesmi sljedi idučih dana...=)..lol...xD...ki$$aCh...



[ 27 Words ] [On/Off] [x]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.