*nikad brže novi post*


Image and video hosting by TinyPic


Evo u zadnje vrijeme neznam šta da radim,pa mi se vratila ponovna želja za mojim blogichem koji sam jedno vrijeme zapustila.....evo ovo je posvećeno jednom malom slatkom....htijela sam stavit i spot,ali nema na youtube....

Goga Filipović-Dostupan

Ti sada zoves me
trideset puta svaki dan
za druge zauzet
a meni uvek dostupan

Kad kasnim cekas me
na minus deset satima
zivot me ucio
kako treba s takvima

Ti bi hteo da me imas
a jos si pored nje
jasno je da si ti od onih
sto lako dobijaju sve


Hocu da vidim kako ludis
kada ti dodjem u san
ma, moras vise da se trudis
da budes poslusan

Ref.

Ti bi suze da me bude
sto jos si pored nje
ti si od onih sto ne gube
sto zele da imaju sve

Hocu da vidim da se bojis
kada mi pokvaris dan
ma, moras malo da me molis
da budes poslusan

Big kiss By:Enna


31.05.2007. u 18:09 | K | 44 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Na ovom blogu ćete znati ponešto više o meni.Saznat ćete moj stav,razmišljanja...Trudit ću se da blog bude dobar,zanimljiv,a ne dosadan,glup...Isto tako,znati ćete kada sam dobro,a kada loše volje,tj. kad sam sretna,a kada tužna.Ostavljajte mi puno komentara,a ako bude tako,ja ću vam uzvratit istom mjerom,pa čak i više...Pusek,uživajte!!!




NEŠTO O MENI:

Zovem se Ena,prezime nije bitno!!!
Živim sa roditeljima,imam sestru koja ide u 4.a,ona je ponekad užasno dosadna ali se u zadnje vrijeme malo spametila.rođena sam 01.10.1992. u Zagrebu,po horoskopu sam vaga...
...volim...
-narodnjake,
-životinje(kameleone,mačke,pse,
kornjače, hrčke...)
-najbolju frendicu
-TV
-modu
-čokoladu
-more
-sve što vole mladi...
...ne volim...
-dvolične ljude
-ljude koji od sebe rade budale
-politiku
-školu
-matematiku,fiziku
-cvijetaču
-rock.metal,jazz...
-još puno toga
... životna želja...
upoznati vanzemaljce,s njima otići na njihov planet,raditi s njma sve što oni rade,zezati se s njima,i kada sve to napravim na njihovom planetu vreatiti se na Zemlju,njih upoznati h sa svojim prijateljima,i da ih ljudi zavole a ne da izmišljaju one grozote!!!wink
Naravno tu ima još mnogih želja,ali to je glavna!

Linkovi


Ovo su blogovi koje rado posjećujem,ali kad nism na svom blogu.heheh

*tihana*
*melita*
*tihomir*
*melissa*
*jejen@*
*mirelchi*
*s@mnth@*
*ira smrad*
*maya*
*aisha*
*ivona*

Image and video hosting by TinyPic

RASTANAK OSMAŠA


Pjevaju ptice ,mašu nam grane
Sad će novo jutro da svane ,a
Mi ćemo tko zna kuda i
Novi će osmaši doći.

Doći će nove ljubavne tajne ,
I nove zgode nezaboravljene.
Držite se hrabro prijatelji moji ,
Jer ova noć je sada naša
Nek odjekuje , nek se ori
Ovo je posljednji susret osmaša.

Držite se hrabro prijatelji moji
I pustite gorku suzu da kapne ,
Nek potekne i nek očisti sve
Ove naše protekle dane…


Image and video hosting by TinyPic


.01.01- Prati te ljubav...

02.02- Srest ćete se...

03.03- Jako te voli...

04.04- Nikad te neće
zaboraviti...

05.05- Zaljubit će se u tebe...

06.06- Poljubit ćete se...

07.07- Pomirit ćete se...

08.08- Vara te....

09.09- Ljubomoran je...

10.10- Plavi dečko te
voli...

11.11- Crni dečko te
voli...

12.12- Sex...

13.13- Želi tvoj
poljubac...

14.14- Dogodit će
se nešto loše...

15.15- Dogodit će
se nešto dobro...

16.16- Nikad
te neće preboljeti...

17.17- Želi da se
nađete...

18.18- Netko koga ne
znaš te voli...

19.19- Netko koga mrziš
te voli...

20.20- Srest ćeš onog
koga voliš...

21.21- Predložit će
ti nešto lijepo...

22.22- Kupit će ti
velikog medu...

23.23- Netko će se
zaljubiti u tebe i ti ćes
to primjetiti...





Jedan je život,
jedna sam ja,
jedan je san koji
me vodi u novi
dan...





Tesko je voljeti,
a ljubav kriti,
u srcu plakati,
a nasmijan biti,
tesko je umrijeti,
kad nista ne boli,
a najteze je
zaboraviti onoga
koga ti srce voli!



.....sresti tebe u beskraju,
značilo bi s tobom ostati vječno...




Evo malo slikica o jako zgodnom igraču!!!:-)
Ricardo Izecson dos Santos Leite-Kaka

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic