...Imam više razloga za sreću...


Image and video hosting by TinyPic

Ej blogeri moji,kao što sam već rekla imam više razloga za sreću!U zadnje vrijeme mi sve ide...super....ljubav,prijateljstvo,Milan je pobijedio i ide u finale....Da,baš sam o toj slavnoj pobjedi htijela pisat....
Prije tri dana na San Siru pala je odluka o drugom putniku u Atenu i protivniku koji će se u borbi za naslov europskog prvaka suprotstaviti Liverpoolu. Obje momčadi si imale podjednake šanse za prolazak dalje,ali Milan je naravno bio bolji.Početkom jeseni prošle godine Milan je bio na samom dnu ljestvice Seriea ,a samo su se najoptimističniji usudili razmišljati o nastupu u Ateni. Potvrđuju to i riječi trenera Milana, Carla Ancelottija: "Na početku sezone rekao sam kako Atena izgleda kao utopijski san. Ali, sada taj san postaje realnost. Momčad je pokazala veliko zajedništvo kroz cijelu sezonu, što nas je i dovelo ovako daleko, a sada smo samouvjereni, jer igramo dobro i blizu smo ostvarenja našeg cilja."Međutim, put do tog cilja im neće biti lagan, posebno nakon poraza u prvom susretu. Milan je na Old Traffordu izgubio prednost od 2:1, a Ancelotti je kao najopoasnijeg igrača u protivničkim redovima izdvojio Waynea Rooneya, koji je u toj prvoj utakmici postigao pobjednički pogodak u posljednjim sekundama, kao i onaj za izjednačenje na 2:2 nešto ranije. Sastav Milana: Dida, Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Kakha Kaladze, Marek Jankulovski, Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Massimo Ambrosini, Kaká, Clarence Seedorf, Filippo Inzaghi.Evo kratko ali zanimljivo.Priznajem to sam našla na negdje na netu.Tu večer kad je Milan pobijedio bila sam presretna,zato što je gol da Kaka.Nego dosta o tome,ne mogu,a da vam ne kažem još jednu vijest...a to je....da sam ponovno zaljubljena i da sam s tim dečkom i da mi je super!!!!!
U prošlom postu sam vam rekla dami se vratila vjera u ljubav,tako da sad znate da sam u sretnoj vezi!I još nešto,mama mi je išla u toplice jučer ujuto,pričala sam s njom kaže da joj je super,dobro joj je došao odmor,njoj od nas,a nam od nje.Ma sve ide "ko po loju".Neznam šta da vam više pišem,pa idem...Evo jedan spot,zakon je,puno vas ga zna,ali....Velika pusa mojim frendicama Aniti,Mariji,Tihani i Ivoni,cure sretna sam!


Pusa By:Enna







04.05.2007. u 14:07 | K | 253 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Na ovom blogu ćete znati ponešto više o meni.Saznat ćete moj stav,razmišljanja...Trudit ću se da blog bude dobar,zanimljiv,a ne dosadan,glup...Isto tako,znati ćete kada sam dobro,a kada loše volje,tj. kad sam sretna,a kada tužna.Ostavljajte mi puno komentara,a ako bude tako,ja ću vam uzvratit istom mjerom,pa čak i više...Pusek,uživajte!!!




NEŠTO O MENI:

Zovem se Ena,prezime nije bitno!!!
Živim sa roditeljima,imam sestru koja ide u 4.a,ona je ponekad užasno dosadna ali se u zadnje vrijeme malo spametila.rođena sam 01.10.1992. u Zagrebu,po horoskopu sam vaga...
...volim...
-narodnjake,
-životinje(kameleone,mačke,pse,
kornjače, hrčke...)
-najbolju frendicu
-TV
-modu
-čokoladu
-more
-sve što vole mladi...
...ne volim...
-dvolične ljude
-ljude koji od sebe rade budale
-politiku
-školu
-matematiku,fiziku
-cvijetaču
-rock.metal,jazz...
-još puno toga
... životna želja...
upoznati vanzemaljce,s njima otići na njihov planet,raditi s njma sve što oni rade,zezati se s njima,i kada sve to napravim na njihovom planetu vreatiti se na Zemlju,njih upoznati h sa svojim prijateljima,i da ih ljudi zavole a ne da izmišljaju one grozote!!!wink
Naravno tu ima još mnogih želja,ali to je glavna!

Linkovi


Ovo su blogovi koje rado posjećujem,ali kad nism na svom blogu.heheh

*tihana*
*melita*
*tihomir*
*melissa*
*jejen@*
*mirelchi*
*s@mnth@*
*ira smrad*
*maya*
*aisha*
*ivona*

Image and video hosting by TinyPic

RASTANAK OSMAŠA


Pjevaju ptice ,mašu nam grane
Sad će novo jutro da svane ,a
Mi ćemo tko zna kuda i
Novi će osmaši doći.

Doći će nove ljubavne tajne ,
I nove zgode nezaboravljene.
Držite se hrabro prijatelji moji ,
Jer ova noć je sada naša
Nek odjekuje , nek se ori
Ovo je posljednji susret osmaša.

Držite se hrabro prijatelji moji
I pustite gorku suzu da kapne ,
Nek potekne i nek očisti sve
Ove naše protekle dane…


Image and video hosting by TinyPic


.01.01- Prati te ljubav...

02.02- Srest ćete se...

03.03- Jako te voli...

04.04- Nikad te neće
zaboraviti...

05.05- Zaljubit će se u tebe...

06.06- Poljubit ćete se...

07.07- Pomirit ćete se...

08.08- Vara te....

09.09- Ljubomoran je...

10.10- Plavi dečko te
voli...

11.11- Crni dečko te
voli...

12.12- Sex...

13.13- Želi tvoj
poljubac...

14.14- Dogodit će
se nešto loše...

15.15- Dogodit će
se nešto dobro...

16.16- Nikad
te neće preboljeti...

17.17- Želi da se
nađete...

18.18- Netko koga ne
znaš te voli...

19.19- Netko koga mrziš
te voli...

20.20- Srest ćeš onog
koga voliš...

21.21- Predložit će
ti nešto lijepo...

22.22- Kupit će ti
velikog medu...

23.23- Netko će se
zaljubiti u tebe i ti ćes
to primjetiti...





Jedan je život,
jedna sam ja,
jedan je san koji
me vodi u novi
dan...





Tesko je voljeti,
a ljubav kriti,
u srcu plakati,
a nasmijan biti,
tesko je umrijeti,
kad nista ne boli,
a najteze je
zaboraviti onoga
koga ti srce voli!



.....sresti tebe u beskraju,
značilo bi s tobom ostati vječno...




Evo malo slikica o jako zgodnom igraču!!!:-)
Ricardo Izecson dos Santos Leite-Kaka

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic