< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Malo o meni...

life teen girl...

Ime:Petra
Razred:6.e
Treniram:Taekwondo
Naj frendovi:Jerko,Pero,Ivković
Hodak,Mikuš....
Naj frendice:Klea,Sara,Marta,Zekica
Zeba,Kika,Marija...
Volim:spavat,taekwondo,frendove....simpucerek
poštene ljude..pop,punk,narodno....
Ne volim:umišljene,glupe,zavidne ljude,povrće...






....moja abecada...

A...ananas,mrzim ga...
B...blagdani...
C..crkva...nejdem bas redovito u nju
D..Dino...legenda
E..e moj razred
F...frizer...volim kad mi prcka po kosi...
G..g razred jedan od naj...
H..hladnoca..nijae bas ugodna...
I...Isus,vjerujem u njega..
J..Josip,moj brat..
K..krevet..moj naj prijatelj kad treba spavat...
L..labello..obavezno..
M..mama
N..neznam...
O.. o Boze!
P..Petra,moje ime
R..radost...heheheh
S..sunce...
T...taekwondo...tata...
U..usta..mmm
V...varivo....fuj to!
Z..zima..volim je...
Ž...žvakače..nemerm bez njih....


href=http://glupapetra.blog.hr/>

Blogovi koje često čitam....

Sara&Klea...moje super frendice
Kristina....super cura s treninga
Dorči....ma sve oooookkkkkkkkk
Jeky....super cura i super blog
Ivana....ma sve supačččč
Mery....super cura...
)v(asica....dobra cura i ok blog....
Jelena....super blog.....
Malac....moj frend koji je tek napravio blog al ga posjetite...

a evo malo i blogova s dizajnevima.....
gadura...
laura....
martina....
drvo sranja....

PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

srijeda, 03.01.2007.

.........Nova godina!!!!......a tek doček......

Evo mene!!!!!znam da ne pisem cesto postove a i bila sam zauzeta onaj tjedan....došli su mi one legije od bratića i bilo nam je super bili su kod mene na tjedan dana....tak svake godine dolaze.....onda i Bozič i ono najolje nova godina bilo mi je mrak......slavila sam kod bratića u kraljevcu!!!=)........dosla sam kod njih u 5 popodne oko 8 smo isli malo do skole i onda sam opet bila s njegovim frendovima koji nisu bas loši.....zajebavali smo se neki su me trazili broj pitali za furanje !!!!???ah kaj ces...onda smo dosli doma oko 11 gledali smo mrak film 3...a ka je doslo vrijeme otisli smo van i ispucali 400 petardi 35 raketa i jos tam neke gluposti.....odlicno je izgledalo.....dok smo mi sve to ispucali stari im je otvorio 2 sampanjca iz njemacke i nalokali smo se toga samo nas troje al prava....iako mi je bilo malo zlo bilo mi je odlicno!!!!bili smo budni do pol 6 onda smo samo zaspali i ja sam kod njih prespavala...digla sam se u pol 3....jer sam morala ic negdi kaj ja znam di....Nego ovaj tjedan mi je bio super sam se bojim da nece bit oa dva jer sve dobro na praznicima je proslo i sad se moram dosadivat....hvala na komentarima kao kaj vidite imam novi dizajn i anketu za glasovanje stoga glasajte.....i da sve najbolje za novu puno srece zdravlja i ljubavi!!!!!!!!!!!!!!!!!kisssam vas i ostavite mi puno komentara......bye ;)

- 15:38 - Izjasni se... (28)- Ako baš hoćeš...- Na vrh...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.