studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

pa sa ja znam...pisat cu o sebi.frendovima
najvishe o sebi....svojim osjecajima...i tako....

blogachi koje obozavam komentirat i redovito chitat!!!VISIT

najfrendice iz class-a smijeh
EMYCHE....njemos komentarskissrofl
TiN@ predobarr blogachkiss
FrEnDoVi rofl
bboy BrKo
BbOy PiKi
BbOy TyGer
BbOy DoKs(obrisao blog)smijeh
AdRy predobarr blogach
MoJa ŠekAkiss
NoFx-IcAkiss
super blog...ViSiT obavezno
MoJa MaJa MyChA
moja luda koja ostavlja puno komentara
Moja maja MoNiKa s ViDiKoVcAkiss
moja KoJiChKa
JeZiChArKa
@nn@ iz T.P.-@
SmEkErIcA S ViDiKoVcA
MOJ DRUGI BLOGACH(OBAVEZNO KOMENTIRATI) =)=)
MoJa PETRYCHA iz MEDULINAkiss
moja lubaf =)=)kiss
PrOoF GiRlkiss
MOJE MAJO SRCHEKOkisssmijeh
SwEeT DeViL-Jasminka kiss
MisS MeRiK@ kiss
ŠeKića =)kiss EmY i njen DeCkO
dorra cura i blogach
TaNjA iz Petrinog classakiss
opet TiNa...bloody babykiss
HiP HoP-NoN StOp
DrAgA CuRkAkiss
MaD DeSpeRaDo
FrEEEE aka SiJaNkAkiss
MOJ I ŠEKIN BLOGACH VISITkiss

SoMe ThInGs

......::::::about Me::::::.....
odaziva se na ime Mya....
dosla na svijet 17.11.199
po horoskopu Škorpion.....
prosli tjedan iala rockas
obozava SVOJU SEKU (KIKU),
i TAJCY.....a naravno i:decka,
Martnu,Draganu,Doksa,Petru,
Tinyche,Azeminu,Marinu,-i svoje
ostalo BIGG drustvo....=)=)....uffff
ia nas ko mrava.....=)=)
Ljubav:zauzeta

Voli:SEKU(kiku),Besticu(Tajcy),
decka,NaJ FrEnDa-DOKSA,
Petrychu,Draganicu,Martinicu,
Marinichu...i cijelu nashu ekipu....
ekipa specijalaca....=)=).....heh
kishu(JER TADA NE PLACE SAMA),
ljubav,smekanje...=)=)...MJUZU,
Pjakiti.....SPAVATI..Ma sve i svasta...
IzLaZiTi U UlJaNiK....NARAVNO.ULJANIK

Ne voli:svade,ogovaranja,tucnjave,
kad grmi,sijeva,umisljene ribe,kad neko
pljuje moju seku i moe BFF......
A VOLI SVE SA VOLE MLADI!!!!=)=)

i to je sve sa se treba znati o njoj.....!!!!.....

....MSN....

Na MsN-u mi je adresa
myaakasweety@hotmail.com
na chatu sam poznata kao mala_slatkica_pu,
wanna some funn, girl16pu, hotgirl14pu....i josh mnogi
nickovi....to je sve....blogach - MALO POZNATIJI =)=)

 

sweetyfrompula

 
 
 

25.11.2006., subota

ufff....ewo mye sa novim blogachem

neznam....nekako mi je sve cudno....ko da umirem,neznam,tonem....i nitko mi ne moze pomoci
evo par pjesama koje sam sada napisala....jednostano sam tuzna,nesretna,dosadno mi je...i sva sam nikakva...pomozite mi...By:mya u bedu...
sve za tebe:

Zbog jedne noći s tobom
zbog njeznog poleda tvog
osjecam da zivis u meni
da si dio srca mog!!!

Kako je tesko plakati za tobom-a place mi se,
kako je tesko ne moci te vidjeti-a vidjela bih te
kako je tesko ne zagrliti te-a zagrlila bih te,
Kako je tesko zivjeti Bez TEBE!!!!!

Moja si kazna i robija
i slatko vino sto me opija,
kojima se to sluzis mocima
kad mi nedash mira nochima??
koliko grijehova pochiva u
tvojim prelijepim plavim ochima

Krv u meni proradi kad me gledas ti
tvoj osmijeh blag tako mi je drag
daj mi okom znak hajdemo u mrak
da ti priznam sve.Nemoj reci ne,
jer ja zelim te!!!

neke gluposti...moje i frendicine


u 21:03||komentari (0)||na papir||#|| ^