ponedjeljak, 30.06.2008.

AaAaAaAaAaA...

EwO judi da se jawin na brzinu...
Meni dosadno...jojojo...
Swe po starome....
Mislin ni bas....Skola zawrsila....DAnas smo bili po swjedodžbe i da se malo pohwalin pasala san sa 5....beljroflsretanparty4.71....Ma super je to meni....hh...
I iman uzorno wladanje...ali uzorno????????????
Omg...A tribali smo wecina imat slabo....
Ali nmw...Briga me....
Sutra se triba dignut za wa riku....na upisi....=(...
ali ja jos nisan 100% sigurna ko ja ocu wa ri...to ni foraaa...
A dobro...ko ne buden tila cu se upisat drugi rok wa gimnaziju wamo...
Tako da....Opet dobro...heheh...
a Ja wan gren wa ekonomsku....sa mojon manu i dodon i lorenicon i jokicon za ekonomista...hehe...
A tribala nan je poc i moja meryca....ka je tribala s menon wa sobu ali nema bodowa za ekonomsku...upala bi 1000000000000000000000000000000% ali ostaje mi na rabu....=(=(=(=(=(
I tako....
Ala Gren ja....Papit lubenice....(opet)...
PuSsSsSa....
I sretno na upisimaa....


23:15 | Komentari (30) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.