srijeda, 26.03.2008.

...Maryca Dragu...Snig Na Rabu...x]

Eeeei...ewo marice opeta...
Pa ewo...praznici prolazu suuuuuuper...
Stalno san negde...
Dosta san se wise zblizila san swojin mawi jubicama...
Swako malo smo skupa...
A i iwa nan je dosla na rab...=)...mala purgerka...hh...
E da...Sretan wam Uskrs...malo u zakasnjenju...
Pon je manu slawila rockas...=)...tj ni bas slawila...
Nego smo sle na kawu...=)...Sretan Rockas Manu!!!!!
Slikala san puuuno jepih slikica...ali narawno ja moran i dokazat da san glupa...
Pa san ih zbrisala slucajno...=(...jojojojojojo....
Ali cera san to nadoknadila...
Bile smo drazi...opeta swe zenske...
Osim nase nanite...=(...
A bilo je supeer...
Ewo malo slikica...



E da...cera je padal snig kod nas...=)...
A malo bolesno...
Uskrs wec prosal pa snizilo i to na rabu...
Owde sred zime ne pada a sada je...
Ali se brzo swe otopilo...steta...hehe...jer je bilo misano i snig i kisa....
Lipo san ja rekla j0kici da ce dazit boj san ja dosla dragu...ali cak je i snizilo...XD...
A fora...
I tako....
Sutra gremo u rijeku...
Ja gren kod ortodonda a ninica i manu s menon...
A i nana i anchy gredu...nana isto mora kod ortodonta...
Malo ce nan bit fora...
Mi same tuke po riki...heheheh...
Nac cemo se i s nasin dujchekon malo...i tak...
Aje gren ja pomalo...
PuSsSsSa...Wojim Was...


13:35 | Komentari (73) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.