četvrtak, 20.03.2008.

...e bOk...

Eei...
Evo mene malo...
Opeta...
Praznici poceli...sada 10 dana bez skole...
A oke na jedan naci ali na drugi ne bas....falit ceju mi svi...
Al nema veze...hihi...vit cemo se mi vako...
Pa evo malo nekih izrekica...
Puklo me...

Prijatelj je čovjek za koga možemo uvijek biti sigurni da može na nas računati...

Image Hosted by ImageShack.us


Koliko god je rijetka istiska ljubav još je mnogo rjedje istinsko prijateljstvo...

quote

Ljubav je vatra, da. Ali nikad ne znate hoće li vam zagrijati srce ili zapaliti kuću...

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli...

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao...

boken heart


Ne idi ispred mene, mogu te ne slijediti. Ne idi iza mene, mogu te ne voditi.... Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj...

Image Hosted by ImageShack.us


Prijateljstvo je tanka žica prekinuti se može lako,sastaviti se opet daje ali čvor ostaje....

Image Hosted by ImageShack.us


Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.

Image Hosted by ImageShack.us


Mnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji će te voljeti i ostaviti trag u srcu...

my heart

Vjeran prijatelj pouzdana je zaštita; i tko ga je stekao, našao je blago...

Image Hosted by ImageShack.us


Veće ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje...

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto...

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelj se voli onakav kakav jest, a ne onakav kakav bi trebao biti.....ee...

Image Hosted by ImageShack.us


U ljubavi i ratu sve je dopušteno....

Image Hosted by ImageShack.us


Evo to je to...pa...
Puuusa...nadan se da van se sviđa....
Wojin vas...


12:11 | Komentari (81) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.