petak, 29.02.2008.

...Još Jedan Od Jadnih Posteka...

Heeey....
Naslov posta van govori sve....shy....
Meni je doooosadnoooo....
A tribala bi napisat postic...aah...
I kako ste mi vi???....
Ja cu vamin nes rec...
Ali vi to vec znate....
Ja san GLUPAAA.....
A zac...to i sami vec znate....
Ma bas me briga...takva san kakva san...i ca sada moren,...stupid
Ajd dosta o tome....
A jojojojojojojojo....sada me jokica gustira sa kolacicen na msn-u...
Ja biii....mmmmmm....
Mogla bi veceras cakod ucint....
Hmmm.....ma neda mi se...shy....

Iiii da....
Ovih dana se svasta događalo...
Bila san u rijeci...
Dobila san jedan...XD...od biologije....
Onda...
Prekjucer je bilo 3 miseci da nema moje megice i tonkice...crytuzancrycrycrycry
Upoznala san jednog pjijateja....sretan...I NISAN SE RAZOCARALA!!!!!!
Onda....mat mi je bila na operaciji nekog...neki kamenac na zucu....
Pa je sada po ceeeele dane dome...
Vec je pomalo dosadna...
A ca je najbolje....
Shvatila san nes ca san vec tribala od prije....
Nikome ne mores verovat...nikome...
Dobro osim pojedinaca....ali su rijetki...
A jadan zivot...jouh....
Zivot ni feeeeeer....tuzan

Emo girl
Moje raspolozenje je jaaako promjenjivo....
Ko ca je i vrime.....
Malo sretna.....Malo tuzna...
Kakvo vrime takova ja...kako me to zivcira!!!!...

happy sad :[ :

Eeee daa....
Sutra ce meni i mome lukici bit da smo pol godine skupa...sretannaughtysretancerek



Ala gren ja pomalo...
Boj niman nis pametno za rec...shy...
Voji vas mala marica....



15:40 | Komentari (77) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.