subota, 02.02.2008.

hy...

eey ljudeki...
evo mene da van nes napisen....
dosadno mi...
svi gradu...a jako van je lipo vrime...
ali ca...hihi...ja sama vamo...crycry
ajme sada mi je srce stalo.....
zove mene od nesse stara da kaj je ona...
na 9 uri ona mene gre zvat...a ja mislin da je ona tribala na 7 i 45 bit doma...
jooo...ubit cu je....tako mi se isto dog i sa megi...crycrycry
tome oprosti ca san rekla...sorry sorry sorry....
a nisan tila...ma neceju ti nis...a morala san rec istinu...
boj...ma necu o tome...
cry
cera mi je dan uzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasan bil....
jutro plakala...
popodne zivcanila...
a vecer hiperaktivna....
joo ljudi ca se s menon događa...
ovo vrime me ubija...cry...
neznan ca cu sama sobon..teska depresija...
hurt
aah...
ovaj post ni bas ko prosli...ali ca cu...
pisen bez veze...lud
jebotee...ovi virusi na msn-u...
pa to ni normalno...
danas san ih dobila jedno 15...najmanje...
a neki je to i otvoril...ludpa ode sve...hehehehehe...
a ima i takvih ljudi....
ajd javin se ja vamin...hm...sredu...ili cet...ili utorak...
heheh...
boj utorak je jure...tj za one ki neznaju...maskare...
sredu ni nis...a cet mi je rođendan....rofl
a sredu je culu rockas...hehehe...
vintage hippie girl!
ajmeee judiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mat mi se ukljucila u parlaonicu va skoli....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tukaa....
ajme sramote...
jojojojojojojojojojojjo...jadna ja...
e da i tribala bi rec da su mi se neke osobe nekako prominile...
ljudi kako da ja iman povjerenja va nekoga...
kakooo...
recen nes nekomu i onda odmah neki drugi zna...
cause i cant trust you
ajme opeta ajme ajme ajme....sve gore od goreg...
ma ovo je previse za mene...
necu sada pisat vamo...ajd gren ja pomalo...ki zna kaj cu zavrsit veceras...
kampori va ludnici...ko jos ca saznan...
ajd vojin vas....jako jako najake...


21:09 | Komentari (78) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.