nedjelja, 01.07.2007.

B¤¤kić!°!°!

....eeeeeeej ljudeki moji............
kako ste mi?.?.?
ja sam suuuuuper....
(za čudo)....=)
napokon mi se sve složilo na svoje mjesto....
.........................................
tnx na komićima.....
samo vi tako nastavite...=)....
pa evo.......
napokon san našla vremena da napišen novi postić....
po cijele dane se kupam....
tako da san sve rijeđe na kompu...
ali nema veze....pustimo sad to...
u mene nima niš novoga...sve po starom...
čera smo bile malo do grada....
ali ja naravno nisan smila bit malo duže....
jedva su me pustili do pol noći...
a jadna ja....
šmuc.....
bile smo nana, nina, manu, megy, ja i tribala je poć i d¤da....
ali došle su joj rođice od zagreba pa je ostala s njima....
bilo nan je fora...
samo se nikako nismo mogle dog. kaj ćemo....
a ča ćete...
ča bolest čini od čovika....=)
naravno kad je postalo super...
ja san morala poć doma.....no
šmuc...
...................................................
...pa......to bi bilo sve za danas......

*****************************
.....wowim vas svih.........
....kiss


11:24 | Komentari (122) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.