...my heart isn't a playground...

28.04.2006., petak

...nakon dužeg vremena...=))

Novi post...Baš i nema ničeg novog kaj bi mogla podijelit s vama...
Sve je ostalo po starom...Sve cvjeta sa svih strana,iako planem bezveze na pojedine poslane poruke al to valjda tak mora bit pa...=))
Nekak se dobro osjećam ovih dana,mirna sam...
Ne znam dali je to zbog NJEGA,ili zbog same mene al dobro je...
Ovaj vikend odem u Malinsku...Od subote do ponedjeljka...Odmor...Od svih ljudi,s drugom okolinom...S sestričnom s kojom nemre bit dosadno..A ubit ću se vrlo vjerovatno opet al...Ide mi se...Neće mi se otić sam od NJEGA,ali bar će me se zaželjet...
Popravili smo si odnos u svim mogućim stvarima...Nakon 4 i pol mjeseca stvari konačno sjedaju na mjesto i bivaju onakve kakve su oduvijek i trebale bit...Bez nekih suvišnih smetnji i svađa oko nebitnog...
SHVATIŠ NEKE STVARI AKO NEĆEŠ IZGUBIT OSOBU KOJA TE VOLI...
Trebalo mi je dugo da mi sve stvari sjednu na mjesto...Stvarno dugo...Čudim se sama sebi...Al bolje da je i tak nego nikak...
Sretan je...Fakat je...Baš sam se maloprije maknula od njegove topline i njegovog zagrljaja...I grli me...Al onak da znam da je to TO...
Svi mi jednom nađemo nekog kog smo uvijek željeli,sanjali,htjeli...Pitanje je vremena...I volje...I snage za ponovno,i ponovno i ponovno traženje tog NEKOG
Kome vjeruješ jer znaš da je TVOJ...samo TVOJ...=))
Zanemarujem se s glupim stvarima oko te veze i svega u prošlosti...Prošlost je prošlost...Živce gubim na nebitne ljude,poslane poruke i sve kaj je JEDNOM DAVNO bilo važno...Sad više nije...Ne mogu ga natjerat da ne napravi neke stvari...Niti ću ga tjerat...Na njemu je...Mislim,ZNAM da to ne želi niti priželjkuje al znam sebe kad sam piiiijana pa...Al povratka nema...Ne s moje strane...
Uostalom,probat vraćat stare dane je ko čitat knjigu kojoj već unaprijed znaš završetak...Zapravo se i ne brinem...Uopće...Puca mi...Ooooo moj Bože,s čim se ja opterećujem....Kak bilo da bilo,valjda tak mora biti...Pucam...Nevermind...=))

- 19:41 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>