...my heart isn't a playground...

11.12.2005., nedjelja

Ajoooooooooooj....=)=)=)

E...Evo me...Jučer mi je bilo žestoko i nebi sad o svemu tome al mi je vani bilo jebeno, s tim da sam se za van spremila u 2 minute jer nisam mislila ić al se je stara vratila do 9 i rekla mi da se spremam i da ak oću da me vozi van...A dobro..Cijelu subotu sam učila Povijest jer mi žena neš brije da ću bit neocjenjena 1.polugodište...Yeah right..Ubiti,niš se nebi čudila da mi to i napravi ali...=)..=(
U Toto sam došla oko 21.15 i našla curke...Prvo je izbila mala svađa s Tinom zbog rođendana al naša mala,pametna i jednostavno neprocjenjiva Maja je našla idealno rješenje: da slavimo zajedno...I najvjerovatnije ćemo slavit..Slavi se u Lovačkom domu (gore u Graberskom brdu) u 7 da ste svi pozvani gore...Bit ćemo do 2-3 jer nam je Sever rekel da nemremo drugačije,a i cure idu k meni spat tak da nastavljamo dernek još doma...Fakat se svi nabrijavamo na taj dernek...Menga je jučer (finally) bio vani i malo si je popio i pričali smo tak i rekel je da će mi oni napravit dernek..Hehe..Nadam se da sam svima rekla (Centar,Žerka 1,Žerka2,Graberje i dio Lonje..Svima sam rekla da mi dorufaju cugu..Miggy,Kole i kompanija mi je rekla da se za njih nemoram brinut,Menga,Črba,Silov i ti isto tak,Norbert,Piggy su mi isto rekli da nemam beda s tim...Tina će se pobrinut za hranu,Goc mi još mora dat 100kuna jer i on misli s nama svima slavit al nemre dat više para...Ma,bit će dosta..Još mi deda moj mora vina «malo» dat tak da će bit dosta...=)
Ja sam inače super,s njim sve teče kak bi trebalo..Odlučila sam da osobe koje su me zajebale ikad u vezi nekog dečka,nisu dostojne uopće mog razgovora..Možemo bit na «BOK» s tim da ću kad-tad vratit...Skužila sam da neke od njih misle da to mogu pa to i rade jer se nikad ne naljutim,samo odmahnem rukom i dalje sve super...Zajeb mali...
Stara me zove...Moram ić papat..Sutra me pita Biologiju..Držite figice...Pusam vas...=)


- 18:54 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>