Agencija za bracno posredovanje beograd - Stvarne djevojke

subota , 19.01.2019.

Agencija za upoznavanje i bračno posredovanje










Click here: Agencija za bracno posredovanje beograd






Prvi put su me pozvali jednom ali nisam htela da radim jer sam pocela da studiram. Ugovor mi je na 6 meseci, plata je solidna, dobija se zdravstveno i pare za markicu, ide staz. INFORMACIJE VEZANE ZA CIJENU UPISNINE I TRAJANJE ČLANSTVA OD 1 GODINE, TE KOJE SU VAŠE OBVEZE KAD UPOZNATE OSOBU POSREDSTVOM AGENCIJE VENERA GRATIA I OSTVARITE VEZU, IZVANBRAČNU ZAJEDNICU, BRAK DOBIVATE UZ UGOVOR I RAČUN. Naravno,videvsi o cemu se radi,zapucam u Budvu sam do te plaze i nadjem coveka i pitam ga za posao a on kaze pa to je odavno popunjeno.



agencija za bracno posredovanje beograd

Okružuje vas isti poznati krug privatno, poslovno, osobu kakva vam se sviđa niste sreli ili ako ste je i upoznali bila je u vezi, braku, smetala vas je razlika u godinama ili jednostavno nije bilo obostrane kemije itd. I koliko ljudi tako po 100e, zarade vlasnici lepe pare, a narod nema ko da zaštiti. AVANTURA Možda još niste spremni za brak, ali biste s nekim da izađete, prošetate, prekratite hladne zimske dane — uz zagarantovanu diskreciju obećavamo vam uspeh.



agencija za bracno posredovanje beograd

Agencije - Ukoliko nije tako, imate razloga za sumnju. Zelim da otpocnem novi zivot sa situiranom damom imedju 46 i 50 godina.



agencija za bracno posredovanje beograd

Zelela bih da zapocnem novu temu sa vama, ne verujem da je slicna vec otvorena ali bih zelela da cujem vasa iskustva sa agencijama za posredovanje pri zaposljavanju, Tu pre svega mislim na Adecco, TRenkwalder, i slicne preko kojih ste konkurisali, Mozete navesti vasa iskustva sa Nacionalnom sluzbom za zaposljavanje - konkretno da li su vam ikada ponudili neki posao kada ste bili kod njih, kakvi su to poslovi bili,? Posto sam u fazi aktivnog trazenja posla zelela bih da se prijavim kod ovih agencija i nzs, pa bih zelela da cujem vas iskustva. Da li su te agnecije samo maska za vec namestena radna mesta ili one stvarno rade? Ja sam pre par godina konkurisala preko jedne , radila neke testove, sve sam ih prosla, trebala da dodjem na razgovor kod poslodavca ali sam dobila posao u jednoj drugoj firmi pa se nisam dalje upustala u ovaj proces selekcije, Ne morate da navodite imena agencija. Hvala Ja sam bila na birou 2 puta. Prvi put su me pozvali jednom ali nisam htela da radim jer sam pocela da studiram. Drugi put kad sam se prijavila su me pozvali 2 puta za prvu sansu i jednom za posao u nekom call centru. Sada sam u Trenku Ja sam bila preko omladinske pa sam se u firmi izborila da nas prebace u Trenk tako da ja nisam radila testove za njih. Ugovor mi je na 6 meseci, plata je solidna, dobija se zdravstveno i pare za markicu, ide staz. Dosta ljudi u mojoj firmi je preko Trenka i neki su cak primljeni za stalno. Bez ikakve veze niti poznanstava. Sto se tice Adecca, ja ga ne preporucujem zbog loseg iskustva sa njima. Naime, na razgovor me je primila divna devojka i uradila sam sve njihove testove i onda, zadovoljna nasim razgovorom, pozove koleginicu koja je vodila konkurs za radno mesto koje sam zelela. Malo je reci kojima se moze opisati ta zena. Isfrustrirana, boli je glava, jedva prica, blagi uzas. Naravno da je nas razgovor tekao na jedvite jade. I slag na tortu, ponudi mi posao koji je cista glupost, jer ja kao nisam dovoljno kvalifikovana za posao koji sam zelela sada radim taj posao, samo u drugoj firmi. Nije mi poverovala da govorim drugi strani jezik koji sa navela! Tek kada sam otisla na jedan intervju sa poslodavcem koji ga govori se odusevila kakav sam ja utisak ostavila. Da ne duzim pricu, posao preko njih nisam nasla. Poslodavac kog pomenuh sad, mi se javio nekih godinu dana nakon intervjua vec sam tad radila ovaj posao i nisam imala nameru da ga menjam i ponudio posao i rekao mi da uopste nisu bili zadovoljni radom Adecca. I da sacuvam br. Pozdrav svima, zelim samo da kazem da je agencija za posredovanje pri zaposljavanju ORKA S , ili tkz. Oni u dogovoru sa nekim poslodavcima mame jadan narod da im placa za posao koji im naravno ne nadju. Ne nasedajte na njihove price, izmisljaju oglase za posao koji i ne postoje i jedan isti posao vrte u krug mesecima i prosledjuju svim clanovima, kazem najverovatnije u dogovoru sa poslodavcem tj firmom. Tako da ponovicu Ne nasedajte, ne placajte unapred, neka vam prvo nadju posao pa onda platite! Želim da podelim sa vama loše iskustvo sa agencijom MOND CLUB iz Beograda. Za posredstvo u nalaženju posla u Crnoj Goru uzimaju 100e, iako trenutno imaju aktivne oglase za Crnu Goru, mom bratu odbijaju da vrate novac, iako su ga ispalili za posao, a potpisao je ugovor sa njima da radi tokom jula i avgusta kao konobar. I koliko ljudi tako po 100e, zarade vlasnici lepe pare, a narod nema ko da zaštiti. Kažu podnesite prijave Inspekciji rada, što ćemo i uraditi naredne nedelje... Agencija MOND CLUB jos jedno negativno iskustvo. Naravno,videvsi o cemu se radi,zapucam u Budvu sam do te plaze i nadjem coveka i pitam ga za posao a on kaze pa to je odavno popunjeno. Zovem onda u BG da ih zovne neko i kaze im sve to jer sam u romingu. Onda oni kao pa sto ste otisli sami,nismo vam jos rekli da idete bla,bla... Ja kazem da mi nadju hitno posao,jer sam u Budvi i moram da placam smestaj o svom trosku. Posle par dana oni mi zakazuju RAZGOVOR za posao i to ne za isti iz ugovora nego za totalno drugu vrstu posla. Posle razgovora cekam na odgovor jos par dana i dobijam informaciju da sam primljen. Medjutim,nista iz ugovora nije ispostovano,smestaj nije pristojan jer soba nema prozor,radno vreme ne postoji i opis posla takodje jer se radi sve sto ti gazda kaze. Takodje,rekli su da gazda prijavljuje radnike i sklapa neki ugovor o radu sto se naravno nije desilo. Takodje ni o plati iz ugovora za koju su oni rekli da ce se kretati izmedju 400-600 eur nije bilo reci,kad sam pitao za platu rekli su mi otom-potom. Sve u svemu,ja sam se vratio i ne preporucujem rad u CG osim ako nekog konkretno ne poznajete da vas uputi na nekog koga on dobro poznaje. Sto se tice agencije MOND CLUB,klasicni prevaranti i lazovi! Kada im je rekao da je kartu već kupio, jer po ugovoru od 1. I naravno, niti od posla ima šta, niti su mu vratili novac. Predlažem da se udružimo pa krajem avgusta da ih zajedno prijavimo, možda će imati više efekta. I to čak i na sajtu Nacionalne službe za zapošljavanje!!! Kada smo zvali NSZ da pitamo kome možemo da se obratimo zbog toga, jer na neki način dovode ljude u zabludu, rekli su nam kako NSZ nema ništa sa tim, već da se obratimo Inspekciji rada.



Ukrajinka i Albanka u Valjevu
Ja sam pravnik u penziji i pred razvodom sam. Ovde imamo prelep kej pored reke kao stvoren za romanticne setnje i puno parkova i zelenila. I to čak i na sajtu Nacionalne službe za zapošljavanje!!! Tek kada sam otisla na jedan intervju sa poslodavcem koji ga govori se odusevila kakav sam ja utisak ostavila. Kad sam ostala trudna, ostao je zatečen. Bez obzira na to da li tražite osobu s kojom ćete ostariti, nekoga za povremene susrete ili parove, budite sigurni da ste na pravom mestu. Takođe posedujemo i adresu u Beogradu, gde iznajmljujemo prostor za prijem klijenata po potrebi.

[Upoznavanje preko interneta za vjernike kršćane radi druženja, ljubavi i braka |Www erotske price|Osobni kontakti njuškalo]






Oznake: Mond, club, (Plus, agencija, za, bracno, posredovanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.