Me, me, me!
Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

***********

***uvjeri se sam***

Linkovi

***anja***super cura...jedna od mojih naj frendica
***pepe*** pepe..isto betica
***elena***elena.......odlična cura....s njom ti nikada nije dosadno.i preodlično crta...isto bestica
***irma***-super cura iz razreda...
***nicole***-super curka....
***nika i anja***-nika i anja..bestice...
***vanda***-odlična cura,inače živi u zagrebu...smrc
***nika***-oodlična cura....ide samnom u razred....cool blog.....
***korado***-frend i razza....ostavite puno komma
***elisa_d_star***-ne poznam curu.ali se čini super...
***just be yourself and...***-isto oooodlična cura
***melissa***-irmina seka...stvarno je suuuper
***petra28***-ne poznam....ali odlična curka
***matea***-curka i c razreda...inače je suuper...hehe=O)


***o meni***

pa ovako.....
ime:ivana,ali volim da me zovu iwe
godine:pa ajmo reći 14(skoro)
frendice:anja,pepe,dinka,elena
,irma,vanda,didi,nicole,nika...
volim:mjuzu,mtv,internet,mjuzu,mjuzu i opet mjuzu,
dečke,plesati,pjevati,filmove,film thirteen,
papati,mcdonalds,sladoled,slatkiše.....
nevolim:ljude tj.stoku koji nemaju zanimacije osim stiskanja
prišteva pa pljuju po tuđim blogovima,umišljene cure(ali i dečke),bube......
slušam:ma sve pomalo..........sada trenutno najčešče pop i rock.......all
american rejects imaju super mjuzu....
naj filmovi:thirteen,bring it on:all or nothing....

*slikice*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
~~ Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.~~

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
~~Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.~~
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
~~Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.~~
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
~~Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh. ~~

Credit:
Designer: OneChild
Image: Chiffaz
Codes: x

četvrtak, 28.06.2007.

...jupiiiii novi post...

ehe.......wee...ivana se trgnula i odlučila napisati novi post.......cijeli ovaj tjedan mi je bilo dosadno.........ili sam na msn-u ili vani ili na moru......a najčešće sam u kući i dosadujem se..i tak ja neki dan bila na msnu i dosadivala se........i nasla sam neku stranicu sa slikama......i ugledam tamo nekog emo tipa....jbt počela sam vrištati koliko je zgodan...i onak onda ja napišem emo boys...i dođe mi još milijun slika od njega....i onda sam ja tražila,tražila i našla njegovu web stranicu i blog..i ljepo pročitala cijeli njegov blog(na engleskom)...hehe,baš sam se namučila.....čini mi se malo umišljen,ali nema veze preljep je pa mu sve opraštam.......uglavnom zove se alex evans......doole imate slikice od njega......ajde idem sada papati...pa se idem istuširati i spremiti pošto danas nicole nastupa(pleše) u kazalištu pa je idem gledati......ajde veeejiki ljubac mojoj petri,nicole,irmi,anji,eleni,niki,stjepki,dajani,ivoni,matei..i svima ostalima.....ak sam nekog zaboravila...sorry....nek se i on smatra pozdravljenim....ajde...papa.....
evo slikica:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket-ajme preljep je.....(inače je fotograf)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket-ummm,ima ljepe plave okice...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket-jummmi......rastopit ću se......
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket-preljep je...

28.06.2007. u 15:31 • 120 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.