*knjiga*IRAC U NEW YORKU / Franck McCourt - samo kap rose u zraku - Blog.hr

~~~~~~~

"No one ever told me i was pretty when i was a little girl. All little girls should be told they are pretty, even if they aren't."
- Marilyn Monroe

~~~~~~~



opsesije









---------------

samo kap rose u zraku

07.03.2005., ponedjeljak

*knjiga*IRAC U NEW YORKU / Franck McCourt

Moji učenici sjede ili stoje, ustupili su svoja mjesta malim kritičarima što sjede na klupama a noge im vise visoko iznad poda. Jedan po jedan prilaze stolu i uzimaju knjigu koju su pročitali, pa govore nešto o njoj. Ja sam već upozorio svoje učenike da ovi klince ne znaju lagati, da zasad još znaju samo za istinu. Čitaju sa ceduljice koje im je učitelj pomogao napisati.
Ja sam pročitao knjigu Petey i svemirski pauk. Knjiga je dobra, samo što joj ne valja početak, sredina i kraj.

- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ono nešto malo što me impresionira. Svaki dan. :-))

a ko sam ja
tu sam : 28 godine.
i to u : Dalmaciji.
opsesije: internet, filmovi, knjige, putovanja, fotografiranje.
ovisna o: čokoladi, kakau (u velikoj čikari), cappucinu. I čokoladi opet.
ja sam: žensko.
najdraži zvuk: smijeh bebe.
najgori osjećaj: strah.
zaljubljena: neee. sretno. sebično.
što je ispod kreveta: čudovište.

najviše na svitu mi fali...moja beba.