Mayo clinic o zdravoj težini - samo kap rose u zraku - Blog.hr

~~~~~~~

"No one ever told me i was pretty when i was a little girl. All little girls should be told they are pretty, even if they aren't."
- Marilyn Monroe

~~~~~~~



opsesije









---------------

samo kap rose u zraku

06.03.2005., nedjelja

Mayo clinic o zdravoj težini

e pa kupila ja ovu knjigicu uz Jutarnji list....:-) Pa kaže:
Prije nego što počnete, budite sigurni da ste spremni. Bit ćete nagrađeni.
Vaše će se zdravlje pobošljati ako izgubite višak kilograma.
Možete smršavjeti usvajajući zdrave navike.
Za poželjnu tjelesnu težinu ključni su prehrana i tjelesna aktivnost.
Postizanje odgovarajuće tjelesne težine je izazovno, ali ne i nemoguće.
Započnite sa stavom.
Obvežite se na podnošljive promjene životnog stila.
Budite sigurni da je vaš novi način života ugodan i privlačan.
Dosljednost, a ne perfekcijam ključ je uspjeha.



- 00:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ono nešto malo što me impresionira. Svaki dan. :-))

a ko sam ja
tu sam : 28 godine.
i to u : Dalmaciji.
opsesije: internet, filmovi, knjige, putovanja, fotografiranje.
ovisna o: čokoladi, kakau (u velikoj čikari), cappucinu. I čokoladi opet.
ja sam: žensko.
najdraži zvuk: smijeh bebe.
najgori osjećaj: strah.
zaljubljena: neee. sretno. sebično.
što je ispod kreveta: čudovište.

najviše na svitu mi fali...moja beba.