<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
04.06.2008.
vratih se. sva u crvenom sam ovai puta smijeh
I dont wanna talk about it, It makes me wanna cry, Every time I pour out my emotions, I feel emptier inside, I don't know how to play it like, I'm not in love with you, But I'll try, Even though I do...still, Miss you, Just like the air that I breathe, I need you
With me, I'm not gonna lie, I cant imagine my life, With out you but I, Suppose I will survive...


obozavam pjesmu. trenutno neuspjesno ucim i citam knjigu smijeh a cipsa sam se i prenajela u skoli fino
opet sma nakon nekog vremena optimisticna. neki su i skuzili da nisam nicija kurva cerek

hihihihhihi.


Photobucket
[moram naglasiti moju opsjednutost cokoladom zadnjih dva dana rofl]

aide da i ja jednom vec nesto napisem rofl nisam imala puno vremena. ucih. i takoca. geografiju me pitala smijeh jejj. pet, cetri, pet. nisam se bas tome nadala. bolje je proslo od ocekivanog. uciteljica mi je rekla da jos uvijek pet mogu imati ako iz testa o amerikici pet dobim. smijeh povijest mi je zajebana sad malo, no pet cu isto imati. a hrvatski me sutra pita. aime. da se ubis. gradivo petog i sestog razreda. i jebene padeze. mislim da znam.
ocito mi je zivot jako zamiljiv. hahaha. i sad trenutno pjesmicu ucim napamet. jedva da dva stiha znam a sutra odgovaram.
isto tako i poslije skole idem u zagreb sutra, doktorici mojoj. rolleyes koju mrzim! mrzim jumrzimjumrzimju. prezivjet cu. rolleyes aide valjda se nebu ponasala ko kucka kao prosli put.
nekim cudom niti jedna ocijena mi jos zakljucena nije. likovni se očito čeka ocijena iz testa kojeg uopce ni rijesila nisam eek valjda nece na ocijenu utjecati. i prirodu cu da se javim u srijedu. imam puno toga za sljedeci tjedan uciti. priroda koju odgovaram za pet, gepgrafiju koju pisem test kako bih pet imala, povijest koju odgovaram za pet i jos najvjerojatnije bi se mogao neki predmet naci kojeg cu uspjeti zajebati do kraja ovog tjedna.
i da ja jos nesto napisem prije nego sto natrag odem us voju dragu skolicu uzivat.

ne isplati se napisat kad znate. rofl

nema vise inspiracije bas. one kai sam pisala gluposti po blogu, bila sam ludo zaljubljena [no i sad sam], one pjesmice. ne normalne. moje tride dimenzije.
citam knjige. citam. the scnet of your breath smijeh
ajmeee. svidja mi se.

gotovo je.


14:54 - Komentiraj ( 58 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

falim ?

icq.
379903046
msn.
vibrius.unitis@hotmail.com
mail.
vibrius.unitis@gmail.com
myspace
facebook

credits etc.
leave them be

anxiety
chocoleptic01
missm moargh

prilagodila: duckdz