veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja ću u ovom blogu pričati
o svojim lošim i dobrim stranama...
..o traćevima,frendicama i svim zanimljivim stvarima svog cool života..


Myspace Kiss Icons

Myspace Love Icons

Linkichi- pogledat i komaaat

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
MaTea
Marijana



Create Your Glitter Text






Image Hosted by ImageShack.us



Myspace Sweet Icons

Myspace Food Icons

Myspace Quotes Icons


Free Music

Free Music



Free Music

Me...Me...& Me...


IME: Elena
PREZIME: Nije za net
God:13 i po
Horoskop:rak
Imam sestru Paolu... ( joooj)
Bestica: Matea
Najviše volim jesti........??......hmmm.... ma svašta...
Piti....?...colu,ledeni čaj....
Naj predmet u školi: talijanski...
Najgori predmet: hrvatski,matematika...
msn: ely_4_girl@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 24.02.2008.

My first post

Ejla people wave

Evo ja sam opet počela pisati postove...

Prije sam imala jedan blog...bio mi je suuuper...
( nije da se hvalim...ali...) he he

Moja me bestica nagovorila da si napravim jedan.. meni se nije dalo pa mi ga je ona napravila... Thanks & kiss & pozz Matei.. kisswinkwave

I tako........

Nemam niš pametnog za rec osim da sam ove dane malo u bedu...
i zbog ocijena... i zbog frendica ( ?? ) frendica( ?? ) zujonut
ali ok-e

Ajde idem ja sad na msn malo ( za promijenu) he he he yessretan


Byeeeee



| komentari (22) | print | # | * |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.