Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Ey....Pisat cu o svemu.....opcenito o zivotu...ma ugl.znat ce te skoro sve o mom zivotu kroz blog....i to je to...POooOOOoozDraV....

o meni...

waveZovem se ana-marija...al me vecinom zovu Ana... sretan
Imam 14 god. rodena sam 18,10,...po horoskopu sam vaga ... yes
Bavim se plesom,pjevanjem i sviranjem..pjevayes
Obozavam sve sportove...pogtovo supercross i nogac..
frendove,decka i naravno smijeh,zezanciju i muziku...
To Sam J@... wave

MoJi FrEndEki

Ovak imam fuul puno frendova... i OBOZAVAM ih yessretan ...
IVANA, TINA, HELA, KLARA, SOFIJA, KLARA, NIVES, NINA, SUZY....itd.
LOKY, RENS, MUŽA, JAKI, DINO, DOMINIK ,FILIP, BUBA, BORA...itd.
-nisam pisala po redu...

SVE IH OBOZAVAM .. jer su NAJBOLJI i SUPAČ...thumbup sretan
i fakat neznam kaj bi bez njih..jest da su neki za malo vise zezancije neki za manje al svi su super ...kiss ..pozdrav svima.. mah


e sad...moj decko...IVAN...cerek .. -NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ bolji...
U svakom pogledu sve naj... Saljem mu VELIKU pusu kiss i pozz .. wave ..

Blog od mojeg najboljeg frenda

http://lokyyy.blog.hr/

[četvrtak][10.04.2008.]

ovak sad cu malo pisat o frendovima... ne o svima ..jer nebi sve stalo ...tak da nek se niko ne nasrdi ak nisam nap ..

Ivana -uvijek je uz mene .. i skupa plesemo i pjevamo tak da i putujemo zajedno ... a s tim dolazi i zezancija i sve ostalo thumbupnutbelj
slazemo se super... osim kad dode do nesporazuma pa onda se porjeckamo al nisu to neke svade nonoi jako ju vojim ... i superr je sretan -takoder to vrijedi i za Tinu ...Tina mi je ko mlada sekica ... obozavam ju cerek
jaakooo jakoo puno .....Obadvije se obozavamo glupirat i ludirat nuti to mi je prezakon a k tome uvijek mi pomogne ak ne nikak drugacije onda rijecima ....
uvijek je uz mene i to mi jakoo puno znaci ...yessretansmijeh
Miha-super super... takoder uvijek je uz mene i uvijek mi pomogne ...
Nikad se nismo posvadale iako neki put dode do sranja,a ak dode ja zakuham.. tuzan ... al nije to nit malo strasno jer uvijek se slademo i sve super sretansretan i ful mi je draga
Klara-prezakoon ...super je... zezamo se i glupiramo ...nutsmokinthumbup uvijek mi pomogne i ja njoj kolko mogu ...supač je.... thumbup i vojim ju punoo
Eva-jedina frendica iz raz s kojom se uvijek zezam do bola i uvijek mi pomogne kad nes zatrebam ... jakoo puno mi znaci i mislim da ce mi bit jako tesko se rastat od nje na kraju 8,raz ... crycry


Lokky-on mi je frend i pol ... nije da se znamo nes dugo al smo si super ....
nadam se da mu jako ne zagorcavam zivot ... lol....smijehblablanut
uvijek mi pomogne i slazemo se ko braca .. thumbup zajebant i pol ...uvijek nekog kuri ..c c cnono i ako neke to raz____... al njemu je to smijesno ...cure malo-puno luduju za njim -iako je još uvijek na slobodi ..sretan zato cure navalite ..hehe ..salim se..uvijek se zezamo..bang
zakon je on..i ful puno mi znaci i zezam ga i matletiram kad god stignem,al nadam se da ne zamjera jer da da nebio vise prico s menom..hehe sretan
nis drugo za njega osim da je pre pre pre pre pre pre super...thumbup

Muza-on mi je frend iz raz kojeg takoder obozavam...jes da zna imat zutih minuta al ko ih nema?! ... super je... za zezanciju UVIJEK osim kad je umoran zijev a to je obicno kad zavrsi tjelesni ..jer je ful brz i onda se nabezi ko konj i poslije nemre nis. hehe ... reper (za laducane raper) hehe... al je super ...sretanyesthumbup uvijek je uz mene jedino kad me neko zeza onda se smije hehe zubosmijeh

Rens-prezakon mi je ..zezant al i zna i hocce pomoc uvijek ..thumbup

Filip-isto super super... uvijek mi pomogne i nasmije me do bola.. pogotovo kad ima trke s kokosima ...thumbupsretannut ZaaKOON je ...

Dino -njega vec znam jakooo jakoo dugo...i predobri smo .. dragi od moje Tince i super se slazu sto mi je jakoo drago .... oba dva su dusice i zezanti ...
uvijek mi pomogne al me i zeza ko niko na svijetu ..pogotovo za ivana ..belj
oprosteno je to njemu ..al vracam i ja zezanjem hehe,salim se nut ugl.supač je thumbup iako i njeha neki put malo drmne zuta min al ga brzo i prode... hihi

Jaki-takoder mi je super.. i znam ga vec 8,god ..i od prvog raz se nsimo posvadali niti jednom sto je dokaz da smo si per super... uvijek pomogne iako ko i sve decke neki put malo pikne neke pa pukneju al on je rijetko kad takav...ugl.superrrrrrrr thumbup

Buba-skupa sviramo...poznamo se od kad znamo za sebe.. nikad al fakat nikad se nismo ni porijeckali a kamoli onda posvadili... uvijek se zezamo ...skupa se naplesemo hehe i tak... putujemo skupa...kumovi smo medusobno..pa ljutimo starce i tak...nikakve koristi od nas ..hehesretanyesal je zato on meni ko braco mladi i uvijek smo
skupa... thumbup

e sad ima još tona frendova ..al nebi sve stalo ..ivan kafadar...santa...dodo..hleba... bobi... deni ...itd.itd i od cura marta, ,kika,karla,
lula,lena,suzy,sima,tihana,SOFIja,nina,bozana,suzana... i još puuno njih ...svima veliki pozdrav i pusa kisswavekiss jer ste NAJBOLJI thumbup



[ 2 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.