Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Ey....Pisat cu o svemu.....opcenito o zivotu...ma ugl.znat ce te skoro sve o mom zivotu kroz blog....i to je to...POooOOOoozDraV....

o meni...

waveZovem se ana-marija...al me vecinom zovu Ana... sretan
Imam 14 god. rodena sam 18,10,...po horoskopu sam vaga ... yes
Bavim se plesom,pjevanjem i sviranjem..pjevayes
Obozavam sve sportove...pogtovo supercross i nogac..
frendove,decka i naravno smijeh,zezanciju i muziku...
To Sam J@... wave

MoJi FrEndEki

Ovak imam fuul puno frendova... i OBOZAVAM ih yessretan ...
IVANA, TINA, HELA, KLARA, SOFIJA, KLARA, NIVES, NINA, SUZY....itd.
LOKY, RENS, MUŽA, JAKI, DINO, DOMINIK ,FILIP, BUBA, BORA...itd.
-nisam pisala po redu...

SVE IH OBOZAVAM .. jer su NAJBOLJI i SUPAČ...thumbup sretan
i fakat neznam kaj bi bez njih..jest da su neki za malo vise zezancije neki za manje al svi su super ...kiss ..pozdrav svima.. mah


e sad...moj decko...IVAN...cerek .. -NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ bolji...
U svakom pogledu sve naj... Saljem mu VELIKU pusu kiss i pozz .. wave ..

Blog od mojeg najboljeg frenda

http://lokyyy.blog.hr/

[nedjelja][06.04.2008.]

okeee...

Ujutro na misuheadbang.. poslije na tekmu... starijih pionira..!!!
Na tekmi je bio i Ivan,Deni,Filip,Goc,Hela,Ivana,Tina.. (hmm.. dino je igro...) yes... Tihana,Edi .... bla bla bla...
Pogledali tekmu i poslije svako na svoiju stran ... Neki konj je skrsio Jakija ... mad retard neke bahati .. bang ...
Kasnije sam se cula s Ivanom ... i malo pricali.. onda doma radila dva plakata cijelu vjecnost ... crynoburninmad ... crkla sam.. a teme su mi prezakon : barok i lirika..ma divno ,neznas koja je bolja ...ludheadbang
Onda smo oko 7 isle Ivana i ja u kino... gledale smo STEP UP 2....
Film je prezakon thumbupyesthumbupsmijeh ....supač...
Poslije domeka ... i naravno nisam procitala lektiru za sutra i sad lijepo imam nocno citanje.. moš mislit kak cu procitat ... zaspat cu dok velis KEKS zijev
Al.. bum ja to nekak ... ajd laku nocica svima.. uzivajte ... pozz svima.. posebno Ivanu kiss...Mihi... Ivani... Tini... Lokkyu... Deniu ... Filipu ...Jakiju.. itd. kisswavemah LIJEPO ČORITE ...



[ 4 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.